Hallo, Even een vraagje hier, ik gebruik al vanaf het begin luiers van de kruidvat, nooit problemen mee. Maar nu hebben ze sinds een tijdje de luiers dunner gemaakt de pakken kleiner en de prijs omhoog gegooid. Maar sinds de luiers dunner zijn geworden trek ik constant de zijkantjes kapot met vast plakken, zijn er nog meer moeders die hier last van hebben? Heb net een klacht gestuurd naar kruidvat en dacht als er nou meer moeders zijn met deze klachten en ook een klacht stuurt misschien dat ze er dan wat mee gaan doen. Ik vind het niet netjes. Snap heel goed dat producten duurder worden, maar dan moet niet de kwaliteit minder worden en ook nog 6 luiers uit de verpakking halen, vind ik hoor. Groetjes miranda
er is hier idd een pagina's lang topic over geweest. Volgens mij bij verzorging en veiligheid. Heel veel mamas zoeken nu een alternatief
Hoi hoi, ik had hier al topic geopent over wat nu de beste luier is. Heb ook altijd kruidvat luiers gehad, maar sinds ze vernieuwd zijn ben ik ermee gestopt. Heb wat verschillende luiers geprobeerd, maar heb nu de activit van pampers, hele goeie luier, lekker dun, de gewone pampers vond ik snel gaan ruiken, maar deze luier is top! Zou als ik jou was gewoon overstappen naar een andere luier, kruidvat zal er toch niks aan veranderen, had zelf toen ook een mailtje gestuurd over de vernieuwde luier, heb nooit een reactie gehad. Prima hoor, alleen weer een klant minder! Succes verder! Groetjesssss lot
het ligt dus niet aan mij. ik heb toen de andere 2 klein waren tot volle tevredenheid de luiers jarenlang gebruikt. en toen de jongste kwam dacht ik die waren goed dus hoppa. nou vergeet het maar rustig een drama altijd nat en uitslag en ze voelen zo raar aan. weg d'r mee. ik dacht plast hij dan zoveel ofzo?maar nu lees ik dat ze dus een beetje teveel veranderd hebben. ik vond ze ook waardeloos inderdaad.
Wij gebruiken ook sinds de geboorte van Fabian kruidvat luiers. Ook nu ze veranderd zijn hebben we geen problemen met de luiers. Als mensen vragen wat de beste luiers zijn geeft ik toch aan de kruidvat luiers.
Oke was dus niet de enige!!! Nou heb 10 minuten na de klacht een mailtje gehad dat ze het mailtje naar de interne afdeling hebben gestuurd en of ik de verpakking die ik nu heb plus 2 luiers wil bewaren en dat snel verder antwoord krijg. Nou ben benieuwd als er hier al gezegd wordt dat er helemaal geen antwoord gegeven wordt! Aaaaals ik nog wat hoor laat ik het even weten! trouwens gebruik ook wel eens de eigenmerk van de ah en die vindt ik ook wel goed en staan heel veel verschillende dieren op dus die vindt me zoontje ook erg leuk dus stap ik wel op die over, alleen jammer omdat ze wel altijd in vergelijking met de andere luiers toch wel goedkoop was,maar helaas!! Bedankt voor de reactie,s en allemaal een fijn weekend!
Ik weet niet of je een C1000 in de buurt hebt, maar die hebben net als kruidvat hele goede luiers en die zijn niet duurder en dunner geworden. maar het was mij ook al opgevallen, had op vakantie een pak kruidvat luiers, zitten idd minder in en zijn veel dunner. Mijn zoon is 2x doorgelekt op vakantie en normaal eigenlijk nooit. Dat heb thuis maar weer snel de C1000 luiers gepakt
ik zelf gebruik voor mijn zoontje van 2 de luiers van de lidl.. vind ze erg fijn moet ik zeggen en lekker goedkoop 7.50 en voor mijn zootnje van 6 maand pampers actifit zit t beste
Nou wordt er net een doos bezorgd (had wat besteld dus dacht dat het dat was) maak ik het open zit er een brief in met het volgende: Geachte Mevrouw Rossèl, Hartelijk dank dat u contact met ons hebt op genomen over de kruidvat luiers. Het spijt ons van u te vernemen dat u niet tevreden bent over dit product. Omdat wij uw klacht willen onderzoeken, vragen wij u 1 a 2 luiers en de verpakking aan ons op te sturen.(hadden ze al in de mail gevraagd dus die had ik bewaard) Zo kunnen wij de oorzaak achterhalen en maatregelen treffen om deze productie fout in de toekomst te vermijden. U kunt hiervoor gebruik maken van bijgesloten antwoordenvelop die u kosteloos kunt retourneren. kunt u bovenstaand refentienummer vermelden bij de klacht? Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Ter compensatie van het ongemak ontvangt u hierbij 2 pakken kruidvat luiers en vertrouwen erop dat u met de volgende aankoop van ons product weer tevreden zult zijn. Wij stellen het op prijs dat u ons in de toekomst op de hoogte houdt van uw bevindingen over onze producten. Met vriendelijke groeten En ja hoor 2 pakken nr 5 van 33 stuks nou toch weer 66 gratis luiers vindt het wel netjes zo. Wel lachen als deze ook scheuren dan moet ik toch weer klagen hahahahahah grapje. Stom he dat de een wel zo netjes wordt behandeld en de ander geen eens reactie krijgt. Nou kon het wel gebruiken een op vrolijkertje veel de laatste tijd mee gemaakt dus is zo iets toch wel weer leuk!!!
Ik heb van alles geprobeerd. Pampers(vind alleen nr 1en2 fijn en de groteren drama) Huggies(hele prettige luiers maar helaas niet altijd overal te krijgen) C1000(Ook niet onaardig) Kruidvat(Hele fijne luiers...gebruik ze nog steeds. Nooit problemen mee)
Ik heb altijd kruidvatluiers gebruikt en vind ze ideaal. Moet ook zeggen dat ik die dunnere luiers wel minder lekker vind werken,maar ben bij Levi over gegaan op broekjes.
hier varieerde het heel erg met de maat mee inderdaad miniluiers van de pampers gingen heel lang goed en ineens gingen ze lekken... overgestapt op huggies.. dat ging een tijd goed toen terug naar pampers en inmiddels zitten we aan de etos luiers scheelt stiekum veel geld ook *grin*
hier ook niet meer te spreken over de kruidvatluiers sinds de veranderd zijn, ik ben weer terug bij de C1000 luiers, bevalt goed
Ik gebruik altijd al kruidvat luiers voor Suus en vind ze juist wel erg fijn Ze lekt eigenljk bijna nooit door
Ik gebruikte altijd pampers en later lidl luiers Kruitvatluiers vond ik te stug en te dik. Sinds ze vernieuwd zijn vind ik ze super en ik heb er geen problemen mee Mijn dochter heeft stevige benen en daarom gebruik ik nu maat 6 (bovenaan wel helemaal aangesloten) Echt super Ik denk dat het net is wat je gewend bent Wel erg netjes dat ze nieuwe luiers hebben gestuurt trouwens