Haai! Ik wil iedereen een hart onder de riem steken door te zeggen. 2014 wordt ons jaar! Voor ons allemaal! Wij sluiten af bij het ziekenhuis op 30 dec en gaan vragen of we in het umcg verder geholpen mogen worden! Ik hoop dat iedereen het jaar positief mag beginnen en snel zwanger mag raken en blijven. Ik wens iedereen een gezonde zwangerschap en een gezond kindje! Liefs
Lief! Ik hoop ook voor iedereen op een heel mooi jaar vol dikke buiken en beschuit met muisjes Dat we maar allemaal snel een mooi gezond kindje in onze armen mogen hebben!
Dames ook vanuit hier even een extra duim voor jullie! 2014 gaat een mooi jaar worden na alle emoties en al het slechte nieuws van 2013! Voor ons begint 2014 al vroeg dit jaar, maar het is ook jullie van harte gegund! Samen met het vuurwerk gaan mijn goede wensen voor jullie de lucht in volgende week!!
Grappig wou ook al zo'n onderwerp posten maar jij marlous was me voor! Ik hoop ook dat 2014 ons jaar gaat worden en dat we die dit wensen allemaal zwanger mogen worden! Daar drink ik op met oud jaar proost alvast
Wat lief! Ook ik hoop dat 2014 hét jaar word voor iedereen hier en dat iedereen zwanger mag worden en blijven en dat er maar heeeeel veel gezonde baby's geboren mogen worden!!!!! Ik wilde zeggen daar drink ik op met oud & nieuw, ik hoop dat ik kinderchampagne drink met vele anderen natuurlijk
Iedereen hele fijne feestdagen en ik hoop dat ieder z'n wens mag uitkomen in 2014!!! Met heeel veel baby geluk!
Ook vanuit hier een hart onder de riem: Dat 2014 jullie heel veel positieve testen, plakbaby's en mooie wondertjes in jullie armen mag geven!
Ik vind het heel gezellig hier maar uik wens toch dat dit forum over vruchtbaarheidsbehandelingen niet meer nodig is komend jaar! Utopisch, ik weet het.. Laten we het dan houden op dat ik iedereen heel veel succes en sterkte wens het komende jaar in welk traject dan ook. Dat we elkaar blijven steunen en van advies blijven voorzien!