feestje voor 50 jarige?

Discussie in 'De lounge' gestart door klaasje9, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    hallo, misschien kunnen jullie me ff helpen, mn moeder wordt in september 50, en nu wouden we wel iets organiseren, maar we zijn niet zo creatief, dus ik d8 misschien dat jullie iets leuks weten?

nou ik hoor het graag

doei doei

2. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    hoi,ik heb vorig jaar voor de 30e verjaardag van hubbie,een tropical party georganiseerd,groot gedeelte in zón mega partytent die helemaal tropical was aangekleed,was een groot succes mischien een idee?

3. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    toen mijn schoonvader 50 werd zijn we gaan uiteten.
    we hadden als zijn vrienden (zonder dat hij het wist) uitgenodigd.
    het etentje was zeker een succes.

succes met de voorbereidingen

groetjes susanne

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    mijn moeder is vorig jaar 50 geworden.

's morgensvroeg is ze naar de kapper gegaan.. toen hebben wij het huis met ballonnen versierd, niks geks.

bij de bakker hadden we een taart besteld met foto, geloof ik. Ze had er zelf wel 1 besteld, maar die hebben wij dus laten veranderen. Zag ze thuis trouwens pas.

Na de kapper kreeg ze (samen met ons) een ontbijtje met lekkere broodjes en champagne

daarna rustig aan gedaan.. en 's avonds feestje waar ze niks hoefde te doen.. ze kon gewoon genieten.

Ze vond het helemaal geweldig!

5. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    0h okeej, ja feestje lijkt me idd wel leuk, en dan iedereen uit nodigen, als verassing! dan moeten we ze maar uiteten sturen ofzo,,,nou ja iig bedankt!

zal het ff in de groep gooien:p

6. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Toen mijn moeder 40 werd hebben we ook een feestje georganiseerd gewoon in een zaaltje gezellig met alle vrienden en familie..
    Mijn tante en ik hebben als extraatje toen een stripper laten komen, wat hebben we gelachen! Dus als je ma van een lolletje houdt..en je hebt zelf een leuk uitzicht ;)

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Wat een schattige baby heb je! Heb net even in je album gekeken, wat een schatje zeg!

Ik vond dat idee van dat tropical feestje ook wel leuk, paar van die opblaas zwembadjes erbij (die drierings opblaasgevallen weet je wel?), van die hawaii aloha bloemetjes-sjaaldingen (hoe heet dat?), steelband ceedeetje in de speler, is ook leuk. Helemaal als het zulk mooi weer is als wat we de afgelopen dagen hebben gehad.

Deel Deze Pagina