Hoi meiden Ben vandaag na het ziekenhuis geweest voor de uitslag van het zaad en niet verwacht maar toch te horen gekregen...de uitslag was zo slecht dat een spontane zwangerschap nihiel is... Ik moet 4 Januari weer zaad brengen en dan gaan ze het zaad opwekken om te kijken welke stappen we nog kunnen doen of we nog voor IUI in aanmerking komen en anders word het gelijk IVF dat horen we dan 5 Januari..bah verschrikkelijk zeg...ben er erg ondersteboven van en het dringt eigenlijk nog niet helemaal tot me door maar ben blij dat ik het wel weet nu en niet nog een half jaar aangehobbeld heb.... nou ik ga maar eens wat eten en mijn huisje poetsen en alles een beetje tot me door laten dringen....bedankt voor het lezend oog liefs liselotje..
Sterkte meid en SUCCES met zwanger worden! Mijn vent heeft ook slecht zaad. Vorige week(13 december) 4e IUI. Indien niet gelukt wordt het ICSI. Duimen! Groetjes Marjo
Jeetje meis, jullie ook al Had gehoopt dat het bij jullie allemaal mee zou vallen Ben wel heel blij voor je dat je toch besloten hebt eerder te gaan. Nu weet je waar je aan toe bent en worden jullie hopelijk snel geholpen. Hoop dat het opwerken goed uitpakt, zodat IUI nog mogelijk is... Ik duim voor je! Gaan jullie ook naar Maastricht? XXX Elvira
Hallo Liselotje, Van waar in Limburg kom jij? Welk zikenhuis ben je onder behandeling? Groetjes en SUCCES!
Dankje meiden... Elvira...ja erg he had het zelf ook totaal niet verwacht maar goed....we kunnen elkaar jammergenoeg het handje blijven schudden he..ik hoop dalijk dan ook met een mooie zwangerschap Muuske we zijn nu in behandeling in Heerlen bij Dr. Bonckaert en mocht het IVF worden dan moet ik na Maastricht....ik zal voor je duimen groetjes
Heb je geluk! Wij moeten naar de Mortel-Gemert. Ze doen de ICSI in het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven. Dit komt omdat ik al 42 ben! Sniksnik.... Ben nu onder behandeling van dr Sprengers in het Maaslandziekenhuis in Sittard. Groetjes en SUCCES! Marjo
Sterkte meid, Ik begrijp je gevoel. Tis niet niks wat je gehoord hebt vandaag. Knuffels voor jou en je ventje saam. en fijn dat je in ieder geval al weer snel terecht kan voor een verder beleid. liek
He meis, Wat een teleurstelling! Na 17 rondes klussen had je er misschien wel rekening mee gehouden maar als je het dan zwart op wit krijgt is het toch behoorlijk slikken. Heel veel sterkte meid! Liefs Elmo
We blijven idd wel heel erg gelijk opgaan met onze 17 rondes en beide ventjes met mindere zwemmers...Laten we hopen dat we in 2007 ook lekker gelijk op kunnen gaan met dikke buiken. Ik hoop voor je dat IVF niet nodig blijkt. Mocht dit wel zo zijn, dan zitten we straks misschien wel samen in de wachtkamer in Maastricht.... Dikke kus
Jeetje Dat zijn niet de berichten die je wilt horen Wat enorm balen joh! Veel sterkte komende tijd en ik hoop op goed nieuws in 2007