Vandaag is de bezorger geweest maar helaas waren wij niet thuis. Nou wil ik deze morgen ophalen maar het pakketje staat op mijn partner zijn naam. Het pakketje is 1 keer aangeboden maar ook morgen zijn we niet op die tijdstippen thuis waarop ze kunnen bezorgen. Kan ik dan toch het pakketje ophalen? Op internet staat dat mijn vriend dan de achterkant moet invullen van het blaadje om me te machtigen, maar dat blaadje hebben we niet omdat het pakketje nog maar 1 keer aan is geboden.
Dan kun je het ook niet morgen ophalen, want dan heeft de bezorger het in zijn bus . Je kunt het dan pas overmorgen ophalen en morgen krijg je dat briefje wel....
Nee dat kan wel. Haha vis internet gekeken en kan morgen op halen. Donderdag 27 oktober vanaf 9 uur bij 1 locatie en anders vanaf 3 bij andere locaties
Ze zouden het officieel morgen moeten aanbieden. Ben je er weer niet gaat het naar postkantoor en kun je ophalen dag er op. 2e optie is niet thuis briefje met keuze optie ophalen postkantoor. Dan wordt het morgen vroeg daarbezorgd.
O, ok, ik snapte het al niet. Als er niet voor getekend hoeft te worden speciaal door je man, zou ik gewoon met het briefje van de eerste bezorgpoging proberen het op te halen, ik zou denken dat dat geen probleem is, maar ik weet het niet zeker .
Haal vaker op met briefje en neem dan id man gewoon mee of zijn rijbewijs samen met de mijne. Krijg je dan gewoon mee
Laatst waren we ook niet thuis toen er een pakketje werd aangeboden. Online aangegeven dat ik het pakketje de volgende dag wilde ophalen bij zo'n punt. Ik heb me niet hoeven te legitimeren. Toen ik vroeg of ik hem zo mee mocht nemen zei ze dat je voor h&m niet je id bewijs hoeft te laten zien. Naam en postcode was voldoende.