hoi hoi, was aan het kijken naar een leuke badcape om ook te gebruiken als wikkeldeken als het erg warm is. heb de lodger wrapper fleece al maar wil ook nog een dunnere. Maar zie 2 verschillende maten bij baby-dump 75 x 75 en 80 x 90 Welke maat is fijner??
hmmmm je moet ervan uitgaan dat ze al snel gaan bewegen en dan de deken van zich aftrappen. bij de lodger zit der klittenband dus dat zal moeilijker gaan. ik denk voor de 1ste paar weken dat de kleine fijner is, maar als je hem echt veel langer wilt gebruiken dat je dan een wat grotere kan nemen. p.s we schelen 1 dag ;D op de uitgerekende datum
ik zou de grootste nemen, want ze zijn straks ook handig voor het consultatiebureau bezoek en voor het zwembad. Die grootste kun je een stukje langer gebruiken. Overigens moet je je kindje niet met het hoofdje in de cape leggen als je hem/haar zo in bed op box wilt laten slapen. Die muts gaat met een beetje draaien al snel over het gezichtje heen, ik zou liever een echte wikkeldoek gebruiken van katoen. Die van fleece is van de herfst wel fijn in de kinderwagen!
ik heb de wrapper fleece maar wil voor als het echt warm is gewoon badstof wikkeldeken. en voor in de maxicosi heb ik een voetenzak. Ik ga denk ik maar eerst de kleine halen. als ik hem dan echt langer gebruik kan ik nog een grotere halen.