Ik ben onlangs overgestapt op de producten van ICI Paris. Bevalt super! Ik gebruik de lijn voor de droge huid. Zowel 's morgens als 's avonds reinigen en tonic. Daarnaast 's ochtends nog dagcreme en 's avonds oogcreme.
voor de ogen zou ik kiezen voor de nivea oog- make up reiniger die is half met olie half met tonic en verwijderdt zelfs extreem waterproof make up in een hand omdraai prikt niet en is zacht ! ik ben er helemaal weg van! (blauwe)
Heb je er misschien een plaatje of linkje van? Ik heb even gegoogled maar dan kom je nogal veel verschillende dingen tegen.
Ik ben 35 jaar en heb een vochtarme huid. Mijn huid is dun en erg gevoelig en ik heb ook last van rode vlekjes. Momenteel ook last van pigmentvlekjes. Reiniger: reiniger van acne.org cremes: Egyptian magic, creme van Avene (soort oppepper) en vandaag voor het eerst de moisturizer van acne.org olie: pure argan olie (via internet) Maskers: Queen Helene Mud mask, zakjes uit de drogist en sheet masks uit Azie (Taiwan, China, Korea etc) Zonnebrandcreme: LRP factor 50 zonder parfum (favoriet) Ik kan verder niet zo goed tegen sterk geparfumeerde cremes. Ik krijg o.a. last van mijn ogen. Heeft iemand nog een goede tip voor een low budget oogcreme?
ik gebruik dagcreme van nutrimetrics, en een reinigingscreme 's ochtends en 's avonds en dan nog tonic (overigens ook allemaal van nutrimetrics).. dan scrub ik 2x per week en 1x per 2 weken een clinic masker
Was mijn gezicht altijd met water. 'S ochtends creme van Garnier en soms Olaz beauty fluid. Oogmake-up haal er ik er met Loreal oogreinigsolie/lotion af.
Alles van Avene! Ik zweer erbij! Te koop bij de Mediq apotheek. Heb een eczeemhuid, in combinatie met (zonne)allergie en sinds kort ook rosacea (joepie...) Vorig jaar toen mijn zonneallergie werd geconstateerd moest ik heel snel op zoek naar een sunblock zonder allerlei parfummetjes waar ik weer eczeem van zou krijgen. De apotheker adviseerde me toen die van Avene. Die beviel super, en ben daarna meteen ook dagcreme, reinigingsmelk en lotion van Avene gaan halen. Echt, mijn huid is nog nooit zo goed geweest als het laatste jaar. Ben een wandelend reclamebord voor Avene Voor iedereen met een probleemhuid, gewoon proberen! Ze hebben ook een lijn voor mensen met acne, en dus ook voor de eczeem/droge huid.