Zwemvleugeltjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Thauma, 16 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Gekke vraag misschien, maar ik ben op zoek naar zwemvleugeltjes voor mn zoontje die je niet hoeft op te blazen.
    Mn zoontje is inmiddels 1 en kan lopen. Ik kan zelf helaas geen zwemvleugeltjes opblazen. En om te voorkomen dat ik ze dus opgeblazen en al over zn arm moet schuiven (prikkeldraad-gevoel) wil ik het liefst andere zwemvleugeltjes, zodat ik wel alleen met hem kan zwemmen... Iemand suggesties?

2. Loesje78

Loesje78 Actief lid

28 okt 2014
    396
    0
    0
    Zo'n band?

Ik heb een kurkenmand, maar dit zodat mn do hier beter kan oefenen met zwemmen. Bandjes zijn onhandig dn.

Weet niet of dat kan bij een baby.

Of gewoon in zo een stoeltje?

3. Subois

Subois Lid

14 okt 2014
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Kan je ze niet opblazen met zo'n handpompje die je ook bij van die grote ballonnen kan kopen. Ik denk niet dat je bij zo'n kleintje aan van die vleugeltjes ontkomt. Bij mijn kids doe ik altijd half opgeblazen zwembandjes om zodat ik ze met de andere kant alleen maar strak hoef te blazen. Dan heb je geen prikkeldraad gevoel. Als je een pompje gebruikt hoef je maar dan een helft te vullen.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik blaas ze altijd eerst op en doe ze dan om haar armen. Gewoon even een beetje uit elkaar trekken en dan over de arm schuiven, gaat prima! Ik laat ze altijd wel leeglopen ivm de ruimte in de tas, maar in jouw geval zou ik ze dan gewoon opgeblazen meenemen.

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    ik laat ze ook altijd opgeblazen in de tas zitten en doe ze gewoon volgeblazen om hun arm. ik heb ze nooit horen klagen over pijn prikkeldraadgevoel?:)
    en anders kijken voor een pompje?

6. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Armpjes nat maken helpt ook :)

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    voordeel van deze is, buiten het feit dat je ze makkelijk op en af doet dat ze gen scherpe kantjes hebben. Mijn kinderen hadden steeds schrale armpjes van die bandjes en ze deden mij ook regelmatig pijn als ik ze bv optilde oid

8. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    iets heel anders, ik gebruik geen vleugels (was huilen huilen huilen) maar heb een badpakje van slash about (zijn er ook voor jongens). Is een badpakje met soort kurken er in zodat ze blijven drijven. Is bij ons voor beide meiden echt een uitkomst, vooral als ze de vleugels uit kunnen/ willen doen :)

9. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
  10. Storm

Storm Niet meer actief

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dit!

12. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik snap die flipper swimsafe dingen niet helemaal. Plaatje bij bol.com lijkt geen compleet plaatje (want geen ring, maar een opening). En als ze wel helemaal rond zijn, als een donut zeg maar, hoe krijg je ze dan om de arm zodat ze niet afgaan? Toch ook opblazen, of niet?

13. MommyLife

MommyLife Actief lid

19 dec 2013
    139
    0
    16
    Limboland
    Ik heb deze voor mijn dochtertje Puddle Jumper de Luxe Zwemvest.
    Super handig en ze vind het zelf ook nog super fijn!

Deel Deze Pagina