Gekke vraag misschien, maar ik ben op zoek naar zwemvleugeltjes voor mn zoontje die je niet hoeft op te blazen. Mn zoontje is inmiddels 1 en kan lopen. Ik kan zelf helaas geen zwemvleugeltjes opblazen. En om te voorkomen dat ik ze dus opgeblazen en al over zn arm moet schuiven (prikkeldraad-gevoel) wil ik het liefst andere zwemvleugeltjes, zodat ik wel alleen met hem kan zwemmen... Iemand suggesties?
Zo'n band? Ik heb een kurkenmand, maar dit zodat mn do hier beter kan oefenen met zwemmen. Bandjes zijn onhandig dn. Weet niet of dat kan bij een baby. Of gewoon in zo een stoeltje?
Kan je ze niet opblazen met zo'n handpompje die je ook bij van die grote ballonnen kan kopen. Ik denk niet dat je bij zo'n kleintje aan van die vleugeltjes ontkomt. Bij mijn kids doe ik altijd half opgeblazen zwembandjes om zodat ik ze met de andere kant alleen maar strak hoef te blazen. Dan heb je geen prikkeldraad gevoel. Als je een pompje gebruikt hoef je maar dan een helft te vullen.
Ik blaas ze altijd eerst op en doe ze dan om haar armen. Gewoon even een beetje uit elkaar trekken en dan over de arm schuiven, gaat prima! Ik laat ze altijd wel leeglopen ivm de ruimte in de tas, maar in jouw geval zou ik ze dan gewoon opgeblazen meenemen.
ik laat ze ook altijd opgeblazen in de tas zitten en doe ze gewoon volgeblazen om hun arm. ik heb ze nooit horen klagen over pijn prikkeldraadgevoel? en anders kijken voor een pompje?
voordeel van deze is, buiten het feit dat je ze makkelijk op en af doet dat ze gen scherpe kantjes hebben. Mijn kinderen hadden steeds schrale armpjes van die bandjes en ze deden mij ook regelmatig pijn als ik ze bv optilde oid
iets heel anders, ik gebruik geen vleugels (was huilen huilen huilen) maar heb een badpakje van slash about (zijn er ook voor jongens). Is een badpakje met soort kurken er in zodat ze blijven drijven. Is bij ons voor beide meiden echt een uitkomst, vooral als ze de vleugels uit kunnen/ willen doen
Daar zat ik ook aan te denken, gebruiken ze bij ons op zwemles ook. Verder heb je ook nog van die soort van reddingsvestjes, alleen dan niet zo lomp. Zitten ook drijvers in. Kan ook nog als alternatief. Kinderzwemvest - Zwanger & Kids deze bedoel ik.
Ik snap die flipper swimsafe dingen niet helemaal. Plaatje bij bol.com lijkt geen compleet plaatje (want geen ring, maar een opening). En als ze wel helemaal rond zijn, als een donut zeg maar, hoe krijg je ze dan om de arm zodat ze niet afgaan? Toch ook opblazen, of niet?
Ik heb deze voor mijn dochtertje Puddle Jumper de Luxe Zwemvest. Super handig en ze vind het zelf ook nog super fijn!