Zag gisteren op Internet een handige oplossing: Litaf Pick-up - De Babykraam Deze zou ook achter de quinny buzz passen. Wij hebben nl deze wagen en als zoon geboren wordt is dochter nog geen twee jaar dus leek het me wel handig als ze behalve kan staan ook kan zitten... Nu past er bijna niets achter de quinny buzz ivm schuine stangen maar deze zou wel ok zijn! Heeft iemand hier ervaring mee? Ook in combinatie met de reiswieg Dreami? Alvast bedankt! groeten, Nicole
Kan die echt achter de Quinny buzz? Mij was verteld dat alleen de buggybord van lascal erachter kan. Ik lees dus goed mee want ik ben ook wel benieuwd!
Hij zou er achter kunnen je bevestigd hem dan aan de opstaande stangen die naar de wielen lopen. Ik denk alleen dat het stoeltje in samnwerking met de dreami wat krap is. Het gevaar bij de Buzz vind ik ook dat het kindje aan de dreami gaat hangen en hij nog meer naar beneden gaat hangen. Ben sowieso niet echt kapot van die stoeltjes. Vind ze veel te gevaarlijk je moet er altijd achter blijven lopen omdat je kindje zijn gewicht kan verliezen en achterover kukelen, maar dat is mijn mening hij past er wel achter.
Volgens mij zit het kindje bij dit zitje naar jou toe en niet naar de dreami. Blijkt niet heel duidelijk uit de foto's.. Heb je ervaringen met quinny buzz / dreami / zitje of stoeltje? Of dit stoeltje specifiek? Ik ga het denk ik binnenkort eens uitproberen anders... Vind het toch wel erg lastig maar wil onze quinny nog niet wegdoen en vind de dreami-bak die wij hebben ook zo mooi...
Ik lees ook even mee... Ik had begrepen dat er helemaal niets aan de buzz kan...dus dit valt weer mee.
Het kindje zit met zijn rug naar de bak toe idd en aan de handvatjes aan de zijkant moeten ze zich dan vast zien te houden. Dus hij moet zelf zijn balans zien te houden. Dus de kans is groot dat ie zich aan de bak probeerd vast te houden met zitten en met staan. Wij hebben ze een tijdje verkocht bij ons in de winkel maar zijn er mee gestopt omdat er veel mensen mee terug kwamen. We hoorden heel veel dat wanneer ze schuin een stoep op moesten of de weg liep schuin dat kinderen er moeite mee hadden om te blijven zitten. Maar de Buggyboard van Lascal past ook op de Buzz hoor voor degene die niet persee een stoeltje erop wil.