Ik ben hard op zoek voor mijn middelste dochtertje voor nieuwe schoenen. Nu woon ik echt in een gat waar niet eens een schoenenwinkel is en als ik naar de stad wil ben ik heel lang onderweg Nu zoek ik online naar een leuke schoenenwinkel met hippe kinderschoenen maar waar ik gewoon kan betalen met acceptgiro. En dan niet met Afterpay want daar heb ik zoveel ellende mee gehad laatst (is wel opgelost maar vertrouwen er in is gewoon weg) Wie weet een leuke (kinder)schoenen online winkel waar ze nog gewoon lekker makkelijk met de gewone acceptgiro werken die geleverd bij bij de levering van de schoenen? Misschien kijk ik niet goed,maar ik kan echt geen winkel vinden. Zalando en Wehkamp heb ik al gekeken maar daar kan ik net niet vinden wat ik zoek voor mijn dochtertje. Hoop dat iemand een leuke site weet
Bonprix had ik net gekeken maar hebben ze geen schoenen voor mijn dochtertje van 3. Zal eens op die andere site kijken
Die andere site is echt duur :-o Hier gaan schoenen niet langer mee dan een jaartje en dan vind ik het zonde om er zoveel voor te betalen (ppfff krentenkakker ben ik ook he haha) Als de meiden nou uitgegroeid waren had ik wel super gave schoenen gezien en dan heb ik die prijs er ook voor over maar voor dat jaartje dat ze het passen en dan op zolder verdwijnt vind ik ook weer zo zonde. Iemand nog meer leuke sites??
Ik zou toch echt naar een winkel gaan, goede schoenen zijn zo belangrijk... Ik heb vorige week met mijn dochter schoenen gekocht en het duurde volgens mij 30 paren voordat we een paar hadden gevonden dat echt goed zat. Ook de maat kan nog best schelen, dus ik zou toch de moeite nemen om even op pad te gaan. Al vroeg je daar niet om
Wehkamp, kleertjes. com, neckerman? Daar kun je met aceptgiro betalen en is volgens mij niet heel duur. Ok, kleertjes misschien wel, maar daar moet je soms ook geluk hebben.
precies GOEDE schoenen bestel je niet vanaf internet, of je moet echt al in de winkels hebben gepast en merk en model weten (dan wel ) by the way acceptgiro is zooooooo middeleeuws ik snap wel dat die betaalmethode geschrapt is, ik betaal al tientallen jaren met allerlei online betaalmethodes en nog nooit problemen dus ik zou proberen met je tijd mee te gaan (vraag van mijn part hulp) anders eindig je als een omaatje waarbij iedereen moet gaan helpen als er wat gedaan moet worden omdat je het niet snapt, is toch zonde, houd jezelf een beetje scherp en modern zou ik zeggen )
Bij Zalando en Wehkamp. Zalando heeft veel kinderschoentjes ook en merken zoals Stups, prima kwaliteit en betaalbaar. Heb ooit een paar zogenaamde goede italiaanse kinderschoenen gekocht in een speciaalzaak voor 119 euro en ze waren binnen 2 maanden al zo versleten en kapot, dus daar hoef je het niet voor te doen. Voor mijn zoontje altijd blij met Ecco mimic. Blijft lang mooi. ik vind Ziengs trouwens ook een fijne webwinkel. Charlie
Nee, die heeft geen acceptgiro.. Bij de meesten kan je ook gewoon met Ideal betalen, dat is veiliger dan een acceptgiro!
Ik bestel schoenen altijd omoda. Gratis verzenden en terugsturen. Wel met ideal betalen maar wanneer je de schoenen terug stuurt heb je hem snel je geld terug.
Waarom betaal je niet gewoon met Ideal? Dan kun je eigenlijk overal gewoon bestellen. Ik moet ook niks van Afterpay hebben, wat een slechte administratie houden zij er op na! Snap niet dat zoveel bedrijven met hun samenwerken.
Sorry vind je reactie een beetje apart en nogal denigrerend eigenlijk. Wie zegt dat ze een andere betaalwijze niet begrijpt? Afterpay begreep ze ook. Ik betaal ook graag met acceptgiro als dat kan online. Waarom? Omdat ik vaak meerdere maten bestel en dan dus in 1x veel af zou moeten rekenen en dat lukt mij niet altijd. Ik weet dus al dat er dingen terug gaan. En heb dan geen zin om weer op mijn geld te gaan wachten. Als ik via ideal betaal bestel ik dus 1 maat per keer. Dan duurt het als ik pech heb dus langer. Vandaar.
Ik zou eerder iets doen aan je 'onderweg naar de stad angst' En anders accepteren dat je op voorhand of met Afterpay moet betalen...