Welke verzorgingsproducten?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tacha1987, 18 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ben voor de babyproducten ook fan van Weleda en heb bij de eerste heel wat flessen en tubes versleten.

Wat ik wel minder vond van Weleda was de billenzalf.
    Mijn zoontje had gigantische uitslag op zijn bibsje en de tranen sprongen in mijn ogen hoe dat eruit zag.
    Helaas heeft Weleda er niks in kunnen betekenen en kreeg als laatste redmiddel een zelfgemaakt recept van de dokter. Een echte plakkende stevige witte zalf en die hielp heel snel.
    Verder Top producten met als tip het bruine "slaaplekker badje" ofhoehetheet.

Van Zwitsal trekt mijn eigen gezicht nog samen, al denk je wel gelijk bij het ruiken: ja baby! ;)

2. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hier zwitsal....
    de shampoo
    douchegel (slaapzacht)
    soms badolie
    en de zinkzalf

3. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Mmh dan denk ik dat ik ook voor weleda ga!
    Heeft er iemand ervaring met mustela? is dat proefdiervrij trouwens? Ruikt zo lekker

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mustela ken ik eigenlijk niet. Word dat in Nederland verkocht dan?

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Dot: als de luieruitslag zo erg is is het vaak een schimmel. Dan helpt geen billenbalsem, sudo creme, zinkzalf o.i.d. Dan moet je gewoon een antischimmel middel smeren (bijv. miconazol)

6. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Mutsela ken ik niet? Waar te krijgen? Dan ruik ik even!

Ik wil graag weleda gebruiken, maar vind het ook heerlijk wanneer een babytje lekker ruikt..
    Wat ruikt lekker en is niet op dieren getest?

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik heb nu natusan maar goed de goedkope merk is net zo goed als al dat dure spul is zelfs gezegd door een winkel dus ja misschien ga ik gewoon over op goedkope spul ieder zijn eigen keus :D

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hmm ik vind Weleda wel stinken. Of ligt dat aan de hormonen op het moment?

9. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Dat bedoel ik ook Chebu, ik heb gehoord dat het een goed merk is en de wasgel zou ideaal zijn, maar ik vind het ook lekker dat een babytje lekker ruikt.. :rolleyes:

10. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    In 't begin had ik alles van Zwitsal, maar nu gebruik ik eigenlijk alleen maar shampoo en douche-spul van verschillende merken, net waar dat ik ben.
    Haarlotion heb ik niet meer gebruikt torn Hugo's haren lang werden en insmeren doe ik af en toe met baby-olie van Natusan, die heb ik al 1 jaar staan... je doet zo ontzettend lang met die spullen.
    Vaseline gebruikte ik in de winter voor z'n toetje en voor z'n billen gebruik ik Sudocreme (dat is echt een wondermiddel)
    Verder heb ik eigenlijk niks gebruikt.
    Ja, af en toe bodylotion of olie, dus...

Maar naar mijn mening is er veel te veel te krijgen van dit spul, veel heb je niet nodig. Maar ik moet wel zeggen dat Hugo een heel gemakkelijk huidje heeft, net als zijn moeder...;)

11. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Ik heb/wil de complete lijn van Balneum. Ik kan zelf absoluut niet tegen producten met parfum e.d. en van Zwitsal en Natusan krijg ik acuut huiduitslag :confused: Balneum gebruik ik zelf al jarenlang ook dagelijks, en vind ik echt ideaal!

12. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
  13. ProudMum

toevallig kom ik net terug van het boodschappen doen en in de drogisten geweest, maar geen Mustela!

14. Lynn22

Lynn22 Actief lid

30 apr 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    Ja, het stinkt en ik wil wel graag een lekker ruikend kindje :D
    Ik vond het ook al stinken vóór mijn zwangerschap, dus het ligt niet aan je hormonen!
    Het ruikt op een babyhuidje denk ik ook niet lekker.
    Maar ik geloof wel dat het heel goed spul is, veel beter dan Zwitsal met al die conserveringmiddelen. Maar Zwitsal ruikt gewoon superlekker.

15. ProudMum

idd, heb aan de weleda geroken. ieeeh! qua geur ga ik dan liever voor Natusan

Deel Deze Pagina