In en uitklappen Speedi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Yvonne02, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Misschien een rare vraag... Maar kun je de Quinny Speedi ook in en uit klappen met het buggy zit gedeelte er aan vast? Je weet wel, dat zitje waar ze in zitten als ze niet meer in de dreamy passen.
    Het lijkt me anders zo'n gedoe om het er steeds aanvast te maken want volgens mij is dat nogal een klus met al die lusjes enzo.

2. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi,

Ik heb ook de speedi en idd je kan hem gewoon inklappen met het zitgedeelte eraan vast (blijft wel nog een behoorlijk gevaarte hoor).

Bij ons moet ik de klepjes los maken van waar je ook de duwstang kan verstellen. Dan klap je de duwstang helemaal in en je houd de knop bij de duwstang (en de rem) ingedrukt. Dan kan je met een beetje kracht de buggy inklappen door een beweging naar beneden te maken.

Hopelijk heb ik het zo duidelijk uitgelegd.

3. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Ik snap hem helemaal! Het lukt me om hem in en uit te klappen. We gebruiken nu nog de dreamy, en die kan je er makkelijk op en af halen en dan inklappen. Daarom vroeg ik me af of het met zitgedeelte ook wel zou lukken.
    Maar dat wil dus! Als we die er straks op doen weet ik in iedergeval dat het kan! Bedankt!

Deel Deze Pagina