Ik heb gewoon zo eentje met een laken/dekbedhoes erover heen (heb van alle twee). Ik heb dat dekentje trouwens bij Prenatal gekocht.
Dekbedje word nog pas later aangeraden als 1 jaar!! Ik gebruik een dekentje met een lakentje...of een dekentje in een dekbedhoes. Aangezien ons zoontje een beweegkontje is werkt hetniet goed met een deken en apart lakentje. Ik heb de dekentjes bij babydump gehaald.
Wij hebben de dekentjes van Koeka, de wafel versie, heerlijk materiaal, fanastische kleuren en super kwaliteit!
Dekbedje wordt zelfs pas vanaf 2 jaar aangeraden. Hier ligt in het ledikantje ook de wafeldeken van Koeka (de dubbele met drukkers). Ben er helemaal verliefd op, had ook de wafeldekentjes voor in de wieg. Daaronder idd een lakentje. Koeka heeft mooie bijpasseende, maar ik heb er ook lakentjes van Taftan (met de hartjes) en Babouche bij. Ik heb ook nog een duodeken met daaroverheen een overtrekje (wit met zilver, van Babouche), dat kan ook. Maar ik ben zo gek op die wafeldeken dat die er bijna altijd opligt.
Hier ligt een gebreid dekentje met een lakentje van de hema op het bedje. Toen ze net geboren was lag het dekentje nog dubbelgevouwen, nu ligt het enkel op het bed. In de winter liggen er 2 dekentjes (2 gebreide dekentjes, of 1 gebreide en een fleecedeken) Dekbedje wordt volgens mij vanaf 2 jaar aangeraden. Dit gaan wij kopen als we een nieuw bedje voor haar gaan kopen (waarschijnlijk van de zomer).
Ik heb een wollen klippan-deken met schaapjes erop. Voor in de wieg had ik een vilten deken van Vanvilt.
gewoon katoenen dekentjes...lakentje ben ik vanaf maand of 3 niet meer gaan gebruiken..zo onhandig! sinds 4 mnd slaapt ie ine en slaapzak met een katoenen deken dubbel gevouwen tot onder zn kin!
hier een deken van Jolein, bij jayden benik met ff 15 maanden een dekbedje gaan gebruiken. t is bij ons erg koud boven. dekentje is trouwens 100%katoen
Wij hebben ook een plaid van het merk lief besteld! Erg goeie reactie over gehad en ziet er ook erg lief uit zeg . 100% kartoen ademt natuurlijk ook goed! Bekijk bijlage 135436
Ja het is een heerlijk plaid, ademt idd goed, en niet te zwaar, de kleine slaapt er echt heerlijk onder. Nu maar alvast sparen voor de grootste maat hihi
Hier dekentjes van jolein en hema (van hema blijven mooier in de was), zijn allebei prima. Mijn ouders hebben de wafeldeken van koeka, ook erg fijn! Zolang ze 100% katoen zijn, is het goed.
Zijn idd aan de prijzige kant, maar dan heb je ook wel een heel fleurige plaid! Ik vind hm super mooi! Straks helemaal als de kleine er lekker onder slaapt .
Een Vellux 4 seizoenendeken in de ledikant (met dekbedovertrekjes 100% katoen eromheen) en in de wieg een (katoenen) dekentje met lakentjes. In de kinderwagen heb ik een dun fleece dekentje met laken.