Converse Retro Reporter Geen officiële luiertas, maar wel erg mooi (vinden wij) en handig en met vele vakken!
Ehmm.. Ik was toevallig in de prijsmepper (outlet van kruitdvat enz.) en ze hadden die week een aanbieding met 3 tassen voor 5 euro. Ik ben meteen 3 verzorgingstassen genomen. 1 roze, 1 zwarte en 1 blauwe. Er zijn toevallig 3 zwangeren (incl.moi) in de familie. Komt goed uit..
hier een paarse van de prenatal met bloemetjes, en eerder had ik een oilily tas. heb ook een messengerbag met naam van koterkado.nl
Die paarse met bloemetjes heb ik gisteren ook gekocht. Staat leuk bij mijn zwart/grijze kinderwagen dacht ik zo. Nu met de korting en de stickers nog maar 21 euro!
Geen luiertas, maar een `verschoonetui` Een soort verschoonmatje met 2 flapjes die je opvouwt tot ongeveer a4 formaat, kost een 10tje en past in elke tas. Zitten standaard wat luiers, doekjes en een spuugdoek in en die verhuisd mee naar gelang welke tas ik mee wil...
Bij onze zoon had ik de zwarte luiertas van Joolz bij de kinderwagen gekocht. Heb t nooit een fijn ding gevonden en daarbij kon ik eindeloos de naden van de binnenvoering stikken omdat deze steeds openscheurde maargoed, manlief wilde toen niet met een vrouwelijke bloemetjes tas de straat op. Nu bekijkt hij t maar, hihi, het wordt een meid en alles om haar heen zal op en top meid zijn hihi, vind de rood/wit geblokte luiertas van de Hema er leuk uitzien, en betaalbaar. Iemand ervaring met deze???
Hoi! Aangezien ik een tweeling (jongen/meisje) heb wilde we een neutrale tas. Het is van het merk Tribal Tribal Baby luiertas zilvergrijs - Tribal Baby | Trendy betaalbare kraamkadootjes zoals babykleding en luiertassen bestel je bij Groovie kids.nl!
HIer wilde manlief ook niet met een bloementjestas de straat op. Wij hebben uiteindelijk een kipling verzorgingstas gekocht. Ik heb echt naar de functionaliteit gekeken en ik moet zeggen dat ik het echt een hele fijne tas vind. Genoeg vakjes en ritsjes en voldoende ruimte om heel veel mee te nemen
Die zilveren van tribal wil ik ook bestellen. Wel duur, maar lijkt me mooi bij zilver met antracies joolz kinderwagen. Vind het niet een standaard luiertas, sus kan altijdn nog als gewone tas (of laptoptas) gebruikt worden
Kussensets voor de kinderstoel & Tassen & Boxkleden - Bestel nu bij Regenboogdesign.nl deze site is misschien ook nog een tip. HIer kun je precies wat je zelf wilt laten maken.
Ik heb deze gekocht(cadeautje voor mezelf)... Beline Diaper Bag Camel Cow - Beline Diaper Bag - Fab For Mom
Ik gebruikte deze, maar hij past niet op de duo wagen die ik heb. dus hij is te koop. Lekker stoer voor de papa's en reuze practisch en toch stijlvol voor de mama's . Bekijk bijlage 174228
bij sem had ik een hema tas bevalt super trouwens en paste goed bij de wagen. Maar nu met een meid op komst komt er toch echt een mooie meidentas whaaaa ik loop toch het meeste achter de wagen dus boeien wat me man ervan vind hoor