Ik heb sinds kort een Prenatal wipstoel en daar heb ik ook een wipstoelhoes bij gekocht (ook Prenatal). Dit op aanraden van de verkoopster, omdat je volgens haar de officiële hoes er na het wassen niet meer omheen krijgt als je die er eenmaal af hebt.. Er zitten 3 gaten in die hoes en ik ben al zover dat die voor de riempjes zijn, maar ik krijg de hoes er verder niet omheen. Hij lijkt wel te klein ofzo en de poten zitten in de weg om hem strakker aan te trekken. Moet de stoel soms helemaal uit elkaar om die hoes er omheen te krijgen? Ik snap er niks van
hmm, ik heb werkelijk geen idee. Heb je een foto? Ikzelf heb een hoes van de babydump. En deze paste meteen. Misschien nog wel een tip: als je de bekleding van je wipstoel uitwast (30graden, 30 minuten heb ik gedaan) Kun je deze nat weer op de stoel doen. Dan heeft ie geen kans om te krimpen. Dat zeiden ze bij de babydump tegen mij. En hier is het gelukt..
Ik heb een prenatal wipstoel van iemand overgenomen en de bekleding is regelmatig gewassen en past er nog prima omheen.
Goeie tip om hem er gelijk weer omheen te doen! Maar ja, vind het ook wel een beetje zonde om die extra hoes nu nooit te gebruiken eigenlijk Ik ga m'n vriend er zo even op zetten, ben benieuwd of het hem wel lukt Zo niet, dan maak ik een foto, haha!
Laatste update: Het is vriendlief uiteindelijk gelukt, maar het ziet er echt niet uit, alsof het er niet voor gemaakt is.. Jammer! Waarschijnlijk gaan we hem dus niet gebruiken en wordt het gewoon een hydrofiel-luier onder z'n hoofdje straks ofzo.. En anders alsnog de hoes zelf in de was. Heb op meerdere plekken nu gelezen dat dat gewoon goed te doen is. In het kader van: overbodige baby-uitzet (was hier ook een topic over, zag ik)
hmm jammer dat het niet goed past. Anders kun je hem misschien nog terug brengen? En ja, overbodige baby-uitzet.. kun je daar ook meepraten
Wat stom dat ze in de winkel die hoes dan hebben aangeraden! Ik zou er ook mee terug gaan, anders is 't ook zo zonde, zit jij met een overbodige hoes.
Weet niet of dat nog kan zonder bon en zonder verpakking.. Naja, aan de andere kant was het maar 10 euro, er zijn ergere dingen, haha! Maar ik heb mn lesje wel geleerd Niet zomaar iets aan laten smeren in de winkel, eerst ff research doen op bijv. ZP