Ik heb de roze van Lief. Gekregen bij een abonnement op Kinderen. Leuke tas maar ik zou hem zelf nooit kopen. Veel te duur. Had eerst een gewone weekendtas die ik al had. Was net zo handig.
Heb er 2...eentje van de Hema (Die ga ik gebruiken) en een van Nijntje als reserve (bij Etos vandaan)
Hier 1 gekregen van Nijntje. Niet mijn smaak helemaal, maar 1 kopen vind ik ook zonde. De hele leuke zijn meestal ook wel prijzig vind ik.
Ik heb 1 van kipling en bij het kopen van onze wandelwagen heb ik er ook nog een bij van bebe confort. Maar mijn voorkeur gaat toch naar die van kipling, daar kan meer in.
ik heb er een van ollily was in de aanbieding van 75 euro voor 34 euro en kan hem ook gebruik als gewone tas.
Ik heb die van het VGZ, maar ik vind die juist klein en het hengsel is beetje kort. Daarnaast heb ik ook nog een tas bij de wagen (Jane Slalom Pro) gekregen en die is super fijn! Het verzorgingsmatje zit verwerkt in de klep en omdat de tas gevoerd is is het net een matrasje, dus voor Sam ook erg prettig.
Ik heb er 1 van oililly, maar ga ook gewoon mn eigen tassen gebruiken! Die mega tassen die nu vreselijk hip zijn Ik heb er een paar van dus elke x wat anders...
ik zit er aan te denken om gewon een boodschappen tas te gaan gebruiken een hele leuke die je gewoon bij een schoenenwinkel kunt kopen bovendien ben ik ook bij vgz dus ben erg benieuwd naar die groene tas
He dat komt goed uit, ik heb mijn tas gisteren weg moeten gooien omdat die er niet meer erg smakelijk uit zag (vraag me af wat er in hemelsnaam mee gebeurd is, lag gewoon in de kast), dus jullie tips komen erg van pas!
Ik heb de blauwe besteld bij het abonnement, maar nog niet binnen gekregen. Het plaatje vond ik wat onduidelijk. Is het een handige, grote tas? Groetjes Bianca