Hydrofiele luiers verven?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door 2schatjes, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2schatjes

2schatjes Lid

27 dec 2008
    75
    0
    0
    Hoi dames,

Ik lees regelmatig dat jullie bv hydrofiele luiers verven met de wasmachine.
    Ik heb van mijn dochter hele stapels luiers en washandjes, allemaal wit.
    het lijkt me wel leuk deze te verven maar hoe doe je dat dan?

Ik heb eens met mijn moeder handdoeken van wit naar donker willen maken en heel haar wasmachinerubber was donkerbruin. Verknal je je wasmachine hier niet mee?
    Welk merk verf gebruiken jullie?? Verder nog tips??

Alvast bedankt!

Groetjes Nancy

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    in etos of kruidvat verkopen ze zon klein spul dat je in het bakje van je wasmachine kan doen en je kleertjes ermee wassen. maar je kan het ook met handwassen.

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb het wel eens met een spijkerbroek gedaan. Dat was inderdaad gewoon van dat wasspul voor in de wasmachine. Wel een beetje chemische troep volgens mij...

4. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Dylon is een goed product om je textiel te verven in je wasmachine. Het is niet slecht voor je machine hoor, althans ik heb er nooit wat van gemerkt.

5. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik verf eens in de zoveel tijd mijn zwarte kleding, dat het weer door en door zwart is.
    Na he verven in de machine, moet je een bolletje chloor in de lege wasmachine zetten en weer wassen........ daarna, zonder iets en als het goed is is ie dan schoon.

(bij mij blijft meestal wat verf in het rubber zitten, maar dat maak ik met een doek schoon)

Deel Deze Pagina