Zwarte randen in de wasmachine ring

Discussion in 'De lounge' started by Fleur1, Jul 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik vroeg me af hoe ik de zwarte randen uit de wasmachine ring kan halen. ik heb er al met van alles op gezeten maar ik krijg het er niet vanaf.
    Heeft er iemand een maniertje om het weg te krijgen. Ik denk dat me zus een rolberoerte krijgt als ze het ziet als ze uit het ziekenhuis komt.

hopelijk weet iemand de TIP

2. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

Jan 9, 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Ik had ook last van die zwarte randen. Heb van alles geprobeerd om het schoon te krijgen. Dat lukte niet. Toen hoorde ik dat je de wasmachine leeg moesten laten draaien op de heetste temp. voor een langere levensduur van de machine. De zwarte randen waren toen ook verdwenen. Probeer het zou ik zeggen.

3. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    misschien gelijk een schepje soda erbij voor alle andere vet resten weg te spoelen. of azijn haal je gelijk de kalk weg.

4. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

als je er azijn in doet.. vergeet hem dan niet minstens nog 1x zonder iets erin te laten draaien op 95 graden.. anders ruiken je kleren naar azijn als je ze de volgende keer wast.. :D

5. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    effe met jif schrobben op de zwarte plekken en dan LEEG op 95 graden laten draaien

6. Ik las laatst ergens de tip om de wasmachine leeg met een vaatwastablet op het hoogste programma te laten draaien...

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    gewoon met soda op heeste programma
    zo ontkalk je hem ook nog

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Soda ontvet alleen, zorgt ervoor dat alle restjes wasmiddel goed oplossen. Om te ontkalken heb je echt azijn nodig...

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,163
    8,145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ja wassen met alleen water op 95 graden, bij mij was mn wasmachine daardoor gelijk naar de klote, net 2 maanden oud, printplaat doorgebrand. Vanmiddag monteur gekomen,

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

raar zeg dan is er wat fout geweest kan haast niet anders

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Azijn enzo heb geprobeert. vanavond nog eens de vaatwas tablet doen kijken of het dan helemaal weg is het is al wel een stuk minder.

12. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    ik laat hem af en toe wassen op het heetst met niks erin alleen een schepje calgon.Werkt goed en schijnt ook goed te zijn

Share This Page