Ik vroeg me af hoe ik de zwarte randen uit de wasmachine ring kan halen. ik heb er al met van alles op gezeten maar ik krijg het er niet vanaf. Heeft er iemand een maniertje om het weg te krijgen. Ik denk dat me zus een rolberoerte krijgt als ze het ziet als ze uit het ziekenhuis komt. hopelijk weet iemand de TIP
Ik had ook last van die zwarte randen. Heb van alles geprobeerd om het schoon te krijgen. Dat lukte niet. Toen hoorde ik dat je de wasmachine leeg moesten laten draaien op de heetste temp. voor een langere levensduur van de machine. De zwarte randen waren toen ook verdwenen. Probeer het zou ik zeggen.
misschien gelijk een schepje soda erbij voor alle andere vet resten weg te spoelen. of azijn haal je gelijk de kalk weg.
als je er azijn in doet.. vergeet hem dan niet minstens nog 1x zonder iets erin te laten draaien op 95 graden.. anders ruiken je kleren naar azijn als je ze de volgende keer wast..
Ik las laatst ergens de tip om de wasmachine leeg met een vaatwastablet op het hoogste programma te laten draaien...
Soda ontvet alleen, zorgt ervoor dat alle restjes wasmiddel goed oplossen. Om te ontkalken heb je echt azijn nodig...
Ja wassen met alleen water op 95 graden, bij mij was mn wasmachine daardoor gelijk naar de klote, net 2 maanden oud, printplaat doorgebrand. Vanmiddag monteur gekomen,
Azijn enzo heb geprobeert. vanavond nog eens de vaatwas tablet doen kijken of het dan helemaal weg is het is al wel een stuk minder.
ik laat hem af en toe wassen op het heetst met niks erin alleen een schepje calgon.Werkt goed en schijnt ook goed te zijn