Isa Eline vind ik leuker dan Elize (voor zover je nog extra meningen wil weten ) Sofia vind ik wat te chique/kak zeg maar. Sofie dan minder Lara en Julie vind ik ook leuk trouwens leuk lijstje helemaal, maar Isa (hoe populair ook) blijf ik het leukst vinden
Sophia (zo geschreven) zou ik zelf kunnen geven, vind ik een mooie naam! Isa OK maar veel te populair Julie leuk Lara niks mis mee maar is niet mijn smaak Elize vind ik een duffe naam en daar hou ik niet van
dit is niet voor mezelf maar voor een vriendin die haar pc kapot heeft en zelf de vraag niet kan stellen ze komt maar niet uit de naam voor hun dochtertje de namen Julie Isa Sofia hebben de voorkeur Lara en elize staan ook nog op hun lijstje maar is meer de voorkeur van haar man dan van haar
Julie was mijn eerste keus voor een meisjesnaam, jammer genoeg vond vriend 'm niet leuk genoeg. Hij verwachtte dat er veel onduidelijkheid zou zijn over de uitspraak. Ik zou het op z'n Engels uitspreken (dus zo'n beetje tussen djoelie en djulie in), dan vind ik 'm op z'n mooist!