We weten het niet meer, We denken nu aan: Daan Sven Brent en Ian Wat vinden jullie van deze namen? En waarom?
ik vind Daan, Sven én Brent heel leuk! Ian is niet mijn smaak, en ik zou ook bang zijn voor verkeerde uitspraak door anderen.
Nr.1 Ian => Hier ook een tijd in de running geweest Nr.2 Daan => Vind ik best wel leuk Maar Sven en Brent vind ik echt niets, sorry
1. Sven (kort en stoer) 2. Brent (idem, en origineel. Maar vind ik minder mooi) 3. Daan (erg mooi, maar te populair) 10. Ian (niet mijn smaak )
Ik vind Daan echt heel erg leuk!!! Een stoere, krachtige jongens naam.... Helaas hebben wij de naam al in de familie..anders was het zeker een kanshebber geweest .. Succes met de keuze...
Daan vind ik veels te afgezaagd!!! Brent vind ik wel een stoere naam Sven niuet mijn smaak en Ian ook niet...
Ian is een beetje het buitenbeentje denk ik... Ik houd van engels klinkende namen en vind Ian in dit rijtje dus het mooiste
Brent vind ik de leukste. Daan veels te populair. Sven is ook wel leuk, maar hoor je op zich ook best vaak. Ian vind ik niks.
Ik ga voor Daan. Ondanks dat ie al veel voorkomt blijf ik het een prachtige naam vinden. Ian vind ik niet zo, Sven en Brent vind ik ook leuk.
Meiden, bedankt voor de reacties zover. Ian valt nu wel af. Het was al een twijfelnaam, maar toch. Je zit inderdaad met de uitspraak en blijkbaar zijn Daan en Sven toch populairder. Brent houdt ik ook nog op mijn lijstje voor het geval we een minder populaire naam willen kiezen. 5 keer Daan of Sven in de klas is ook niet echt handig, toch?
Ian! Maar dan wel I-jan uitgesproken. Mijn zoontje heet zo. Leuke commentaren gehad op de naam. Het komt nog wel voor, maar geen dozijn in één klasje. En dat vond ik toch wel belangrijk. Het grappige is dat de naam "Daan" onze tweede optie was. Onze derde optie was Axl