Eva: mooi! Evy /Evi: leuk voor een baby, maar niet meer voor een ouder meisjes laat staan voor een vrouw van 25..... Isa: niet leuk, sorry
mmmmm... bedankt zo ver voor jullie opmerkingen. Mede hierdoor neig ik toch naar Eva. Nu mn man nog overtuigen....
Ik vind Evi het leukst. Vind dat een naam die 'alles in zich heeft'...ik vind het een stoere, maar tegelijkertijd ook heel lieve naam. En lekker simpel. Maar Eva vind ik ook erg leuk en Isa vind ik ook leuk. Kortom, ik vind het alle drie leuke namen.
Eva vind ik een hele mooie klassieke en nette naam! Evy , vind ik dan weer te verzonnen Isa vind ik niet mooi
Evi....zo heet mijn dochtertje... Ik vind t een stoere en ook lieve naam. Nadat we de naam hadden bedacht, kwamen we erachter dat deze naam best polulair is. Ik moet zeggen dat ik de naam verder nog niet heb gehoord bij een kindje, maar misschien zit ze over 4 jaar bij 6 Evi's in de klas
isa : wel populair,maar lekker stoer en toch meisjes achtig. eva: tijdloze naam evy/evi: vind ik ook niet echt wat voor een volwassen vrouw..
Ik vind Isa de mooiste! Eva vind ik ook erg mooi! Evi/Evy vind ik helemaal niks, ik vind dat altijd meer een koosnaampje, afgeleid van Eva of Evelien ofzo. En ik hou ook niet van een "Y" in een naam.
Eva.. Adam & .. prima naam maar niet echt mijn smaak Evi / Evy... helemaal niet mijn smaak Isa... prima naam maar zoooooooooooooooo populair!
Mijn idee ook. En populair... ach, hier op het forum hoor ik de naam Isa wel regelmatig, maar in mijn omgeving ken ik er geen enkele.
Zo dacht ik er ook over! leuk, die bevestiging! Ook leuk om alvast te fantaseren. Dit zijn zomaar wat opties, maar vind bijvoorbeeld: Lisa, Nina, Anne, Anna, Florine, Robyne ook leuk.... mmmm... misschien tzt een polletje maken met meerdere opties? Ik geloof trouwens dat ik wel een beetje op de wat vrouwelijkere, stoere of klassieke namen ga! Dan ook de de mogelijkheid dat t een jongetje wordt natuurlijk, maar daar maak ik nog wel een ander polletje voor!
Hahaha, van dit lijstje vind ik uiteraard Lisa het leukst . Anna vonden we ook erg leuk, maar dan krijg je 'An en Eefje' en dat vonden wij zelf zacht gezegd niet zo leuk.