Hoi, Ons zoontje heet Lucas. Wij zijn bezig om zwanger te raken, maar ik ben alvast op zoek naar een leuke jongensnaam die mooi bij Lucas past. (meisjesnaam hebben we al) Ik houd van nederlandse namen en het liefst 2 lettergrepen. Iemand leuke ideetjes? Ik vind Levi ook een leuke naam, maar weet niet of jullie dat bij Lucas vinden passen? En Joél vind ik ook wel leuk! Wat vinden jullie daarvan?
Levi en Joel zijn geen Nederlandse namen Met Levi heb je 2x L te pakken en Joel... ik wordt er niet enthousiast van maar het is persoonlijk. Matthijs vind ik dan wel Nederlands en leuk bij Lucas.
David Ruben Kevin Joris Thomas Milan Tristan Thijmen Aaron Jochem Maarten Guido Hugo Jasper Xander Mika
Ja 2x L vind ik persoonlijk ook niet echt leuk! Joél vind ik zelf wel mooi, maar mn man is er ook niet weg van! Thomas vind ik ook leuk, maar dan heb je 2x -as. Heel veel andere namen die ik leuk vind, hebben familieleden of vrienden van ons al....Moeilijk!!! Verder nog leuke ideetjes?
Lucas en Joél is een leuke combi ! Levi is een hele leuke naam maar vind hem in combi met Lucas wel jut jul worden,maar dat vind ik eigenlijk bij alles wat met dezelfde voorletter begint
- Lucas en Arthur - Lucas en Jonas - Lucas en Thomas - Lucas en Laurens - Lucas en Berend - Lucas en Casper - Lucas en Caspar - Lucas en Jasper - Lucas en Jesper - Lucas en Julian - Lucas en Olivier - Lucas en Dieter - Lucas en Freek - Lucas en Geert - Lucas en Harmen - Lucas en Karsten - Lucas en Niels - Lucas en David - Lucas en Maurits - Lucas en Floris - Lucas en Robin - Lucas en Reinier - Lucas en Reinder - Lucas en Wessel - Lucas en Koen
Ik zie steeds meer leuke namen verschijnen!! Thanx!! Super! Ik zie wel heel veel namen staan die al in onze familie zitten, helaas. Wie nog meer leuke ideetjes??
Maxim , Victor, Dion, Erwin, Michiel, Alec, Marnix, Fedde, Jurre, Philip, Eric, Ronald, Richard, Romijn, Silvijn, Flemming, Anton, Noel, Nolan, Roan, Rene, Renat