Voor de zekerheid ook nog een jongensnaam?

Discussie in 'Babynamen' gestart door NooNoo, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

    NooNoo VIP lid

    18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Doen jullie dat ook?

    We hebben nu 2 keer bevestigd gekregen dat het een meisje is, maar voor de zekerheid willen we toch wel een jongensnaam.
    Maar ja... konden we er maar eentje vinden die ons allebei aanstaat :$

    NooNooman heeft een leuke smaak, maar een heule erge top10 smaak. Die kwam thuis met Sem, Luuk, Stijn, Daan en meer van dat soort namen. Ik vind ze heel leuk maar ik wil echt geen naam die zo populair is.

    Ik zelf vind Nathan, Fabian, Julian (laatste is ook populair) enzo leuk maar of NooNooman vindt het niks (zegt ie: Nathan Satan ;) :D) of in onze nabije omgeving heten kindjes al zo. Als dat wat verder weg is maakt me dat niet uit, maar zo dichtbij willen we dus niet.

    En ik weet echt niet meer wat we moeten doen. Gewoon maar laten zitten? We hebben een tijdje samen op Twan gezeten, maar ik ben er niet meer zo zeker van. NooNooman wel, maar ik ken 'm langer dan vandaag, hij wil gewoon niet meer zoeken :p
     
  2. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Julian is niet zo erg populair hoor. Tenminste bij ons in Friesland niet.

    Ik zou dus de naam Julian zeker houden voor het geval dat....:D Erg mooi. :p
     
  3. NooNoo

    NooNoo VIP lid

    18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hehe :D

    Niet zo populair als Sem inderdaad, maar.... een jong kindje in onze omgeving heet ook al zo. Vind ik toch weer een minpunt.
     
  4. Omelet

    Omelet VIP lid

    14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gewoon er bij laten. Mocht na de bevalling jullie uk nou een jongetje blijtk is manlief zo onder de indruk van jouw prestatie dat hij je vast de naam laat kiezen ;)
     

Deel Deze Pagina