Hallo, We hebben even hulp nodig.. We blijven twijfelen.. Raf Owen Quinn En als meisjesnamen Linn of Imke Alvast bedankt
Owen en Imke ik vind Linn op zich leuker, maar Imke veel mooier passen bij Milou. En linn hoor je natuurlijk ook wel steeds meer.
Raf!! Superleuke naam Ik kan niet kiezen tussen Linn en Imke, omdat ik ze gewoon allebei echt niet mooi vind
Bij Milou vind ik Raf érg mooi klinken. Van de meisjesnamen vind ik Imke het best bij Milou passen. Imme vind ik nóg ietsje leuker .
Van de meisjesnamen vind ik Imke het leukst, ook leukst bij Milou. Van de jongensnamen vind ik Quinn het leukst.
Grappig, ik ken een tweeling die Milou en Owen heten, dus ik vind het leuk passen bij elkaar. Voor een meisje vind ik Lynn leuker maar Imke past beter bij Milou!
Ik vind dat je namen wel erg uit elkaar liggen.. Linn en Owen / Quinn passen wel bij elkaar.. Quinn vind ik niets.. Owen wel okay.. Lin.. mwoah en Imke vind ik echt een vreemde eend in de bijt. Voorkeur: Raf en Linn
Ik vind Imke een erg leuke naam, leuker dan Linn. Van de jongensnamen zit er niet echt iets van mijn smaak bij, maar ik vind Quinn dan denk ik het leukst en Owen het beste bij Milou passen.