Het gaat waarschijnlijk 1 van de volgende 4 namen worden. Om een duidelijker overzicht te hebben van wat jullie vinden/denken dat het beste bij de rest past heb ik deze poll gemaakt. Ik wil er even bijzeggen dat we onze keuze niet laten afhangen van deze poll maar we zullen het zeker in overweging nemen. We willen de beste naam (naar ons gevoel) voor de baby en daarom beginnen we soms nog eens te twijfelen of de naam wel goed genoeg is, of we komen er weer een andere tegen dus deze lijst in nog niet 'definitief'. Dat hebben we opgegeven We willen graag een ontwerp maken voor het kaartje dus dan moeten we wel een naam hebben om erop te zetten he De lijst: Fenna Luna Esmée Aidan/Aiden Sem Ik heb zowel de jongensnaam als meisjesnaam in 1 poll gezet. Het is de bedoeling om 1 jongens en 1 meisjes naam te kiezen.
Aiden en Luna vind ik het beste passen, maar ik heb bij de meisjesnamen toch op Fenna gestemd omdat ik die naam veel leuker vind dan Luna en ik dat eigenlijk belangrijker vind dan of het past of niet.
ik vind luna 't beste passen en wel een aardige naam. Fenna vind ik ook wel leuk maar niet goed passen bij finley. Esmee vind ik een zoetsappige naam. Jongensnamen zijn beide niet mijn ding, maar heb voor sem gekozen.
Niet mijn persoonlijke favorieten gekozen, maar gestemd op de namen die in mijn ogen het beste passen: Luna en Aide/an
Ik wil iedereen alvast bedanken voor de reacties! Meer reacties altijd welkom want het wordt steeds moeilijker voor ons Wat alleen maar positief is!
Esmée snap ik niet.. Ook zonder het accent staat er gewoon Esmee. Ik vind het een aardige naam. Luna vind ik niets.. Dus.. Fenna.. helemaal leuk Aiden vind ik een prima naam maar van een heel andere categorie dan Fenna.. dus mijn voorkeur gaat naar SEM!