we hebben vandaag de 20 weken echo gehad en daarop zagen we dat het een boy word... voor een meid hadden we joceylyn al voor naam maar voor een jongen zijn we er nog niet uit.. we willen iets met een s en ook wat met ano of lano dat pas mooi bij ze broer... nu dachten we zelf aan sylvano.. maar hebben jullie nog wat ideeen wat met de letter s begint en eindigt op ano/ lano dank je wel..
onze zoon heet Jayden Delano maar als de oudste Jaylano heet, zou ik zelf niet zo snel weer een naam nemen met 'lano' of 'ano' op het einde..
Oei, Ik zou zelf ook nooit nog een keer voor ano/lano gaan. Veel te veel hetzelfde. Keanu of iets in die geest vind ik dan beter klinken, maar wel in hetzelfde genre passen.
Ik zou ook absoluut geen naam eindigend op -ano kiezen. Dat is dan echt jut en jul, vind ik. Misschien iets van Wesley ofzo? Ik vind het lastig om mee te denken omdat al je genoemde namen absoluut niet mijn smaak zijn.
we willen graag geen 2e naam erbij.. maar toch iets van onze eerste zoon bij deze in de naam stoppen en met de s begint me vriend heet jeroen en de eerste zoon jaylano dus 2 j-tjes ik heet samantha en vond sylvano wel wat en me vriend ook dus 2 s-jes maar we zoeken nog wel verder...
misschien is Sylvan (zonder o) dan een optie?, klinkt veel mooier!! waarom is trouwens je meisjesnaam dan niet met een s?
Ik vind Sylvano wel leuk! En ja waarom niet.... Maar goed ik zit met hetzelfde probleem... Maar op zich vind ik het wel kunnen want als je het gaat afkorten heb je er niks geen problemen mee....
nee idd dat vind ik ook syl en jay zijn tog anders en lijken echt neit eens op elkaar haha ja er komt een y in voor maar voor de rest ook niets.. maar we gaan voor de naam sylvano maar wel je mond houden he hahah jij bent nu de enigste die het weet hahahaha....
Tuurlijk hou ik me mond! Hahaha zoveel mensen spreek ik toch niet meer in Arnhem... En jij weet ook een naam die wij in gedachte hebben, maar ben er nog steeds niet uit of het die naam gaat worden.... Jongens zijn gewoon lastig, dus hopen dat er in september een meid uit komt!
nee we hebben nu echt besloten dat het sylvano word... en dat vinden we ook leuk bij jaylano staan...