Wij zijn niet echt van de bekende namen. Dus als jullie moesten kiezen.... Meisje: Nyasa -Zorah - Ziva - Misae - Mavis - Anaïs - Maiara - Rhodé Jongen: Naïm - Yves - Séverin Jongens namen zijn wat moeilijker
Voor een meisje Mavis ❤️❤️❤️ Voor een jongen vind ik ze alle 3 niet zo. Maar ik ben ook een megakeutel met jongensnamen. Ik vind vrijwel niks leuk
Zorah of Mavis! Zorah superlief en vrouwelijk, Mavis wat stoerder. Voor een jongen weet ik het echt niet. Van jouw rijtje vind ik Yves het leukste. Hier was de jongensnaam ook een ramp! Gelukkig bleek het een meisje te zijn
Rhodé en Yves. Deze zijn wel origineel maar niet overdreven apart, zoals naar mijn mening bijv. Nyasa of Maiara wel zijn. Bij die namen kan ik niet eens onthouden welke letter nu waar moet omdat ze zo onbekend zijn. Verder hou ik niet zo van namen met de Z en ik vind Misae neigen naar miso(soep) en misère. Severin doet me denken aan Snape en Naïm aan de meisjesnaam Naïma.
Anaïs en Naïm. Erg mooi. Als je van minder bekende namen houdt zou ik ziva denk dat die naam door NCIS toch vaak gekozen wordt. Ik las Mavis als ma-vis (mama vis) en pa-vis.
Rhodé en Naïm. Maar die kies ik dan omdat ik zelf helemaal niet van aparte/onbekende namen houd en deze voor mij wel bekend klinken.
Zorah en rhode! Zorah zo heet mijn dochtertje (ook precies zo geschreven) en Rhode staat op mijn lijstje als 2e naam (heb nu Yael als favo). En zou voor een jongetje voor yves gaan denk ik..
Nyasa, heel erg mooi. Maar ik hou dan wel van aparte namen. Voor een jongen vind ik Severin wel leuk.