Het ligt eraan hoe je Duke uit wilt spreken? Op zijn Engels dus Djoek of Duuk? Duuk vind ik echt superleuk!
Ja als Duuk zeg maar! Luke maar dan met de D. Mijn zwager heet Luke en vonden het wel een leuke "vernoeming". Het zal dan waarschijnlijk Duke Julian worden (Julian weer naar mijn broer)
Thanks voor al jullie reactie's. Jerry gaat van het lijstje af, ben het wel met de reactie's eens dat Jake en Jerry niet zo lekker klinkt. En Jerry toch wat meerder voor een ouder iemand is. Lenny blijft toch een beetje favoriet, Maar vind Jake en Duke toch ook wel heel leuk klinken samen 🤔
Ja! Eens Kan hij altijd nog L enny als koosnaam krijgen. Jake en Duke vind ik teveel hetzelfde, en Duke teveel een woord en ik denk dat het in NL vaak verkeerd gaat worden uitgesproken.
Luke en Duke spreek ik uit als 'loek' en 'doek' (met langgerekte oe-klank) / djoek (met langgerekte oe-klank), niet als Luuk en Duuk..? Is Duuk dan niet een betere optie?
Ik vind alle namen niet zo.. Lenn ipv Lenny vind ik wel erg leuk. Aan mijn reactie heb je niet zoveel sorry..
Luke spreken we eigenlijk gewoon als Luuk uit, net als je Luc of Luuc zou schrijven. Vind de spelling Duuk dan weer niet zo.. Maar dank voor je reactie!
In combinatie met J.ake vind ik Lenny het mooist, Duke vind ik teveel hetzelfde, heb er een beetje zo'n jut en jul gevoel bij?