Twijfel

Discussie in 'Babynamen' gestart door Nanne88, 16 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanne88

Nanne88 Actief lid

24 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn er helemaal uit. Onze kleine meid gaat l.y.n.n heten.
    Maar nu zijn er om ons heen wel 8 zwangere en is de eerste kleine geboren (meid)
    En die heeft de naam l.y.n.n gekregen! Nou hebben we niet zo contact met ze dat we er over de vloer komen enz.. En willen we ook zeker "onze" naam gebruiken... (En toch vind ik het jammer dat er dezelfde naam nu voorkomt om ons heen..)
    Maar zijn jullie door dit soort gebeurtenissen wel eens veranderd van naam?

2. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Ik begrijp je twijfel nu goed. Je wilt echt díe naam gebruiken, maar vind het jammer dat een ander stel jullie 'voor' was.
    Eigenlijk geef je al heel goed aan wat je wilt, toch? Gewoon die naam gebruiken. Als je het prettig vind zou je na de geboorte eens een gesprekje aan kunnen gaan met de ouders van de pasgeboren andere Lynn. Zeggen dat het wel heel toevallig was dat jullie dezelfde naam hadden uitgekozen ofzo.

Hier hebben we gelukkig niemand meer die ons naam nog kan wegkapen in de nabije omgeving, dat vind ik een hele opluchting. :) Echt je ervaring delen kan ik dus niet.

3. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik snap dat je twijfelt.
    Het voelt voor jezelf misschien toch een beetje dat de rest denkt dat je na-aapt.
    Maar als dit DE naam is, moet je je niet laten tegenhouden.
    Mijn buren hebben precies hetzelfde probleem gehad en wel gekozen voor een andere naam, na 3 jaar hebben ze nog steeds spijt.

4. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Doen wat je hart je ingeeft :)

5. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Ik begrijp trouwens wel dat je t idee krijg of je na aapt..
    Ik was zwanger met 2 meiden die ik ken ook beide zwanger toen van een meisje heb ook aan beide de voorletter gevraagd bij mn oudste was ik weer zwanger tegelijk met de 2 vrouwen van me neven maar toen was ik niet bang dat iemand onze naam zou kiezen want mn dochter heeft een erg aparte naam maar bij me jongste was ik echt bang hihi maar alles is goedgekomen niemand heeft dr naam gekozen :p

6. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Gewoon doen meid! Je krijgt er anders spijt van. Ik denk echt dat er niet zoveel bij stil zal worden gestaan. Zeker als jullie elkaar niet echt vaak zien.

Deel Deze Pagina