Toen ik zwanger was van onze zoon hadden we als meisjes naam de naam S.enna Maar het is een jongen geworden en hij heet S.em Nog altijd zijn we helemaal weg van de naam S.enna voor een meisje maar kan dit wel samen vraag ik me af
Ik zou het zelf niet doen denk ik.. Maar als het echt DE naam is voor jullie, dan gewoon doen. Vind je Fenna niet leuk?
Nee, ik zou het absoluut niet doen. Senna wordt vast wel eens afgekort naar Sen, dan klinkt het al helemaal hetzelfde.
Sanne vind ik nikss en bij siennna moet ik altijd aaan de c&a denken waarom weet ik ook niet fenna vind ik ook leuk , maar Senna nog altijd leuker wat is dat lastig pff haha
Ik vind de namen op zich wel bij elkaar kunnen maar ik zou het niet doen omdat Senna vast afgekort zal gaan worden tot Sen. Sem & Sen.... nee mijn keuze zou het dus daarom niet zijn
Ik zou het gewoon doen hoor. Vind het niet storend! S.em en S.enna. (Alhoewel ik ook Sienna een mooiere naam vind, maar las al dat je dat zelf niet vindt )
ik zou het ook gewoon door, ik vind sem en senna wel meevallen. maar alleen als je het af gaat korten krijg je idd sem en sen en dat kan verwarrend zijn maar ik zou me er verder niet aan storen, ik zou het gewoon doen
Kindertijd zend ook een serie uit die Stella & Sem heet en dat vind ik altijd zo vrolijk klinken. Dus Senna & Sem vind ik ook een leuke combi hoor!
Ik vind het wel kunnen. Is toch andere klank. En ik vraag me af of mensen het gaan afkorten want Sen komt er niet lekker uit vind ik.
Dat komt er idd niet lekker uit ben ik met je eens hihi Ik ken 2 meisjes die Senna heten en biij hun word het ook niet af gekort
Nee sorry maar dat zou ik niet doen. Ik ken een zus en broer die J.anneke en J.an heten en dat blijf ik vreemd vinden. Vind Sem en Senna ook teveel op elkaar lijken.
Ik vind het niet zo leuk. Stella & Sem zoals van de tv vind ik dan wel weer leuk, want door de t en ella klank vind ik dat wel heel anders. Senna en Sem vind ik teveel op elkaar lijken. Fenna vind ik trouwens ook leuk in combi met Sem. Of Jenna of Lenna.