Niks mis mee. Ik zou 'm zelf ook niet kiezen, maar vind 'm niet lelijk of zo. Een vrij gewone naam. Inderdaad kwam hij in de jaren '70 '80 veel voor, maar ik ken nu toevallig ook 2 baby's die zo heten.
Nu ik een schoonbroer in wording heb die zo heet, kan ik er natuurlijk niks verkeerds over zeggen . Haha, nee ik vind het wel een leuke naam die de laatste tijd ook niet veel voorkomt .
Ik vind 't een leuke naam! Lijkt 'n beetje op een naam die ik zelf leuk vind: Joost. Maar die naam gaat het bij ons niet worden, want m'n vriend vindt 't helemaal nix. :x Misschien wel omdat m'n vader zo heet.
Ik vond het altijd ook een beetje een saaie naam, maar ik ken een heel leuk jongetje dat zo heet, en eigenlijk is het best een mooie naam.
fijn dat de meeste hem leuk vinden! maar manlief vind hem niet leuk, helaas. Ik dacht dat hij het wel een leuke naam vond, maar niet dus, jammer!! Op MIJN lijstje staat verder: Ruben, Boaz Op het lijstje van m'n man: Arnold, André, René Zie daar maar eens Samen uit te komen
Beetje gewoontjes, maar wel leuk hoor. Heb wel meteen de associatie 'Joris en de draak', zeker nu daar ook een attractie van in de Efteling staat.
Ruben en Boaz (maar dan geschreven als Boas) vind ik wel leuk, de namen van je man vind ik echt vreselijk.... Succes! Je komt er vast wel uit