pfff moeilijk...de eerste qua kleur en de tweede qua model.....kan je dus niet echt verder helpen zou de keuze ook moeilijk vinden.
De meningen zijn verdeeld, maar toch vrij positief. De bruine is ondertussen besteld, hopen maar dat het past en mooi zit. Bedankt voor de input ladies
Voor die prijs vind ik ze oer lelijk! Ik vind ze er leuk uit zien, maar als je mij zou vragen hoeveel ze kostten, zou ik zeggen: 30 euro. Geen 329 euro!!! Typisch gevalletje: betalen voor het merk ipv de jas. En heb heeel veel mooiere jassen gezien, ook van merk, die toch echt wel minstens 170 euro onder deze prijs zitten...
Gaastra - Mount Everest Women Jacket 2 329 euro is zeker een hoop geld. Ik dacht btw dat het een zwarte jas is en niet een bruine.
Het was me echt niet om het merk te doen. Ik ben gewoon al even op zoek naar zo'n model van jas, en ik wou geen wollen deze keer. Ik wou een iets langere, mooi aansluitende jas.. en dat is deze wel. Als je elders gelijkaardige jassen weet mag je het me zeggen, ik kan em nog steeds terugsturen Heb zelf ook al bij sites als 3suisses, la redoute, esprit,... gezien. Ik had trouwens 20% korting, dat maakt het 260..