Hoi, We zijn een beetje bezig met namen voor ons kleintje. Een meisjes naam was binnen 1 minuut gekozen. Alleen voor het jongetje komen we er maar niet uit. We hadden eerst 1 naam, en nu zijn het 3 waarvan 1 op 2 manieren geschreven kan worden..... We willen graag weten welke naam jullie mooier vinden. Jason Luca Dylono Delano Gr. Vanessa
ik vind persoonlijk luca veel mooier want d eandere namen hoor je tegenwoordig zo vaaak. maar jah uiteindelijk moeten jullie de keuze maken toch?
Heb voor Luca gekozen. De andere hou ik niet zo van maar das persoonlijk hè Mss heb je t zelfde geluk als ons. Wij hadden ook voor onze meid meteen een naam en voor jongen konden we echt niet kiezen. Het is een meid dus we hoeven ons niet meer over dat dilemma te buigen. Ze zeggen ook dat het wel met intuitie ofzo te maken heeft dat je meteen een naam hebt voor t geslacht wat je krijgt. Dus wie weet
Ik heb zitten switchen tussen Jason en Luca, vind ze allebei heel leuk. Toch voor Jason gekozen, maar alleen omdat ik er maar 1 kon kiezen
Allemaal een beetje de zelfde naam gekozen lees ik. Mijn vriend vind Luca ook de mooiste naam. Ik zelf twijfel nog tussen 2 namen. Groetjes
Jason vind ik het mooist ik vind het al gauw wat te exotisch... Onze zoon heet Walter en als de 2e ook een jongen word dan word het een Vincent en als het een meisje word Robina.
Dan zou ik voor Luca gaan, de rest vind ik niet mooi maar we hebben dan sowieso ook een compleet andere smaak
Jason,omdat ik iets heb met de letter 'J' als eerste letter. Luca vind ik gewoon niet zo geweldig en Dylano vind ik te veel op Dylan lijken...
LUCA! Op de 2e plaats Jason, die andere 2 vind ik persoonlijk niks. Maar ja, smaken verschillen! Haha!
dylano vind ik een leuke naam, maar mijn neefje heet rilano en ja dat lijkt wel veel op elkaar vandaar dat ik me zoontje niet zo ga noemen als ik in de toekomst een mannetje krijg. hierna vind ik luca mooi en zo heet de zoon van een vriend van mij.