hey, even vraagje, de tweede en derde naam van jullie kindje, welke namen worden daarvoor gebruikt? De namen van de oma's, opa's peters, meters? Thanks Winter
ik zou mijn kindje niet de 2de of 3de naam van familie leden geven. mijn mening weet niet waarom voelt bij mij niet goed straks krijg je woorden als je het van de ene opa of oma doet en van de andere niet . zoiezo wil ik neit van beide doen klinkt dan echt niet mooi. weet niet maar zou het van geen van alle doen
Bij ons zit het er wel in dat we vernoemen, maar we zullen namen indien nodig wel aanpassen zodat we ze wel mooi vinden. Een naam die ik lelijk vind, zal ik nooit geven. Ik vind ook niet dat je alle opa's/oma's hoeft te vernoemen.
Janelle EliSE Juliën SEm Benthe ESmay je raad het al! het overleden zusje van Jason hete Estelle, Zijn ouders wilden niet dat we Estelle's naam zouden vernoemen dus hebben we in alle 3 de namen ES terug gebracht!
ik ga geen namen gebruiken van ouders of opas en omas. vind deze zo ouderwets. ik weet al wel hoe ik het ga doen maar kan pas een 2e en 3e naam geven als ik de voornaam weet.
Kaylee heet Kaylee Eva. Eva is mijn schoonmoeder, jammer genoeg heb ik haar nooit gekend. Ze is overleden toen mijn vriend 16 was.
Wij gaan ook niet vernoemen. Ik heb zelf beide namen van m'n oma's, maar dat zijn mijn doopnamen. Wij laten de kleine niet dopen, maar ze krijgt wel een 2e naam. Gewoon omdat we het leuk/mooi vinden (van m'n man had het trouwens niet gehoeven).
piep, dank u voor de reacties. Ik denk dat wij voor 2e en 3e naam, de naam van de peter en de meter gaan nemen. en voor het tweede kindje dan ook hetzelfde doen. Dan is dat voor iedereen duidelijk. Liefs Winter