Hoi, ben nog niet zwanger, maar weet al een paar jaar 2 leuke jongensnamen. Voor een meisje heb ik nog niet echt een idee. Welke voor een jongen vinden jullie mooier? Kay Dion Gr Britt
Hihihi leuke reacties. Kun je nagaan hoe een naam van een andere jongen die je niet zo lief/leuk vind dit kan beinvloeden. Ik vind Kay erg mooi Maar Dion doet me denken aan een meisje uit de straat waar ik vele jaren een leuke omgang mee heb gehad. Maar iedereen zegt dat Dion een jongensnaam is. Dus Kay is mischien wel een hondenaam..... Nog nooit eerder gehoord. Liefs Britt
Misschien dat haar naam wel geschreven werd als Dionne. Een kennis van mij heeft een hond die Kay heet jah
100% Kay! Dion vind ik helemaal niets aan! Moet je het eens op zijn Amsterdams zeggen, vreselijk (hihi, dat komt omdat ik kennissen heb die hun zoontje ook Dion hebben genoemd en die praten echt plat Amsterdams)!
Hoi Karina Nee dat klinkt echt niet he.. Racebaby: nee hoor dat schreef je niet als dionne, maar als Dyon. Ik blijf toch Kay het leukste vinden. Nu nog een meisjesnaam. Daar denk ik ook al eeuwen over na...moeilijk hoor. Vind de reacties van jullie erg leuk! Liefs Britt
Hoi Natasja Meer als een haai inderdaad. past ook iets leuker bij ons achternaam dan Dion. Keuze is al gemaakt geloof ik hihi Liefs Britt
Hoi allemaal, Bedankt voor het stemmen. =D> Vind het leuk te lezen dat Kay toch de meeste stemmen krijgt. We gaan dus zeker voor Kay. Een naam is zoiets persoonlijks. Ik hoop dat onze familie die naam ook leuk vind. Nogmaals bedankt voor alle stemmen. Liefs Britt