Jawel hoor! Ik heb Engelstalige familie dus misschien dat ik het daarom altijd zo raar vind, zulke namen in NL
Jack en James vind ik leuke namen. Al zou ik James niet snel in Nederland kiezen. En bij Niene vind ik de namen niet echt passen. Maar de vraag is of dat moet. Jurre Boaz Ravi Tijn Cas Roel Joep Gijs Job Boris Stan Luc Chris Noud Marijn Jonas
Hè, jullie maken het er niet makkelijker op hahaha. Nou we gaat het er nog maar eens goed over hebben. Voorkeur tot nu is James omdat je die bij ons in de omgeving minder hoort dan Jack.
Weet je, of iets bij elkaar past is heel persoonlijk. In dit geval vinden misschien velen hetzelfde, maar toch. Als je er wel voor kiest zijn mensen in hele korte tijd eraan gewend en vinden ze hierbij elkaar passen/horen, omdat ze het dan zo kennen.
Ja dat is ook zo en ik maak me er ook niet druk om als anderen het niet bij elkaar vinden passen. Het hoeft voor ons niet te passen. We kiezen een naam die we mooi vinden alleen komen we er niet uit tussen Jack en James.