Welke vinden jullie mooist?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SweetNova, 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke vind jij de mooiste voor ons meisje?

1. Lily pink (roze)

2. Magic rose (blauw)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. SweetNova

SweetNova Actief lid

12 jan 2008
    141
    0
    0
    De maxi cosi lily pink (roze bloemen) of de maxi cosi Magic rose (blauwe bloemen)

Ik kan alvast niet kiezen, dus ik hoor graag meningen van anderen. Ik kan het niet aan vrienden en familie vragen, omdat die het geslacht niet weten.

De FOTOS staan in mijn ALBUM

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ben je echt een "zoete"meisjes mama? dan zou ik gaan voor de rose ben je dat niet dan de andere...dus ja dat is heel persoonlijk.
    mocht ik een meid hebben gehad dan zou ik zelf voor de rose hebben gekozen...omdat ze dan ook echt meiden spullen kreeg...rokjes enzo....nu een boy en ja dan zijn het stoere spullen vanaf zijn geboorte al

3. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik vindt ze allebei echt super leuk! ik zelf zou voor de roze gaan :D maar die donkere is ook erg leuk dus ja ik zou het zelf ook niet weten haha ! schiet lekker op ;) .......

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    De roze!

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik kan me voorstellen dat je niet kan kiezen :) . Maar ik zou zelf denk ik toch voor de blauwe gaan, die vind ik wat subtieler en een erg mooi kleurtje zo!

6. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Als je nog meer kindjes wil, zou ik voor de blauwe gaan. Anders moet je straks bij een jongetje weer een nieuwe kopen. Ik vind de roze wel leuker hoor voor een meisje ;)

7. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik zou voor unisex gaan, tenzij het je enige of laatste kind is.....Maar zoiets als een autostoeltje is niet goedkoop en om dalijk een eventueel broertje erin te leggen....dat doe je niet....dus zou je er weer een moeten kopen ;)

De rose is leuk hoor....maar sommige dingen kan je beter neutraal hebben, anders ben je het ook zo zat op een gegeven moment.

Maar dat is mijn gedachten hoor ;)

Succes met kiezen :D

8. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
  9. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik zou voor de rose gaan vind hem erg leuk

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik zou voor de met de blauwe bloemen gaan, maar ik ben zelf niet echt van al dat roze. (Viezigheid zie je ook minder goed hierop hihi)

Maar ben je inderdaad meer een roze meisjesmama, dan zou ik inderdaad voor de roze gaan.

11. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik vind het roze nogal echt roze. Ik wil mijn eigen dochtertje nochtans ook een 'meisje' maken, maar dat vind ik toch te. Bovendien als er nog eentje komt van het andere geslacht, vind ik de blauwe beter :)

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik ben nu bezig aan wat mijn laatste zwangerschap moet worden. En als t een meid blijkt te zijn weet ik dankzij deze post welke maxi cosi ik ga halen :)
    De roze dus! (heb 2 jongens gehad en wil nu eindelijk wel eens helemaal uitpakken met roze enzo....maja weet nog niet wat t word..)
    Maar mocht t een jongen zijn dan word het verhaal natuurlijk anders.
    En wat betreft het verhaal als je nog meer kindjes wilt... Ik kan je alleen maar aanraden om dan idd een uni sex kleurtje te doen. Ik heb toevallig net alle kleertjes van mn kinders weer naar benede gehaalt en ik wist toen bij beide niet wat t zou worden. Als het nu een meid is kan ze nog steeds grotendeels alle baby spullen aan zonder dat het ineens lijkt alsof ik een jochie heb. En dat is toch wel zo handig. Zeker met duurdere dingen zoals een maxi cosi!

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik moet eerlijk zeggen dat de roze natuurlijk fantastisch is maar als dit je eerste kindje is en je wilt nog meer kinderen is de blauwe natuurlijk geweldig aangezien dat voor zowel jongens als meisjes is tenzij je echt voor de eventuele volgende weer alles opnieuw wilt kopen

persoonlijk ben ik een beetje roze af :) :) met 4 meiden dus zit nu volop in de blauw/groen fase

heb dus gekozen voor de blauw/groene

succes groetjes nathalie ;)

14. SweetNova

SweetNova Actief lid

12 jan 2008
    141
    0
    0
    Het zijn wel allebei met bloemetjes ;) allebei echt voor een meisje dus. Ik denk wel dat het onze laatste zwangerschap is ja. Wij hebben dat nooit echt zo gepland, hebben voor dit kindje ook 3 jaar gewacht tot we weer klaar waren voor een kindje. Maar normaal is het de laatste, of we moeten bijbouwen :)

Pff zo moeilijk! Ik ben wel van plan ons meisje continu in zuurstokroze te gaan kleden enzo haha dus misschien maar beter de blauwe om eens iets anders te hebben, anders vind je het kind niet in de maxi cosi... dit weekend gaan we een definitieve keuze moeten maken in elk geval want dan kunnen we of de ene bestellen (levering duurt 8 weken) , of de andere meenemen

15. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik vind de blauwe leuker

16. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik vind de roze helemaal gaaf, maar ik ben dan ook echt een roze mama

17. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Vind bloemetjes eigenlijk helemaal niet uitsluitend voor meisjes... Ligt bij mij vooral aan de kleur en uitvoering dan.

18. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik ga de blauwe kopen... ook voor een meisje.

19. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Lily pink (roze) die heb ik zelf ook :)

20. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    hou superveel van roze,maar vind hem toch een beetje te aanwezig.dus ik zou voor de blauwe gaan1

Deel Deze Pagina