Blokker wippertje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sjarlottuh, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjarlottuh

Sjarlottuh Actief lid

20 jun 2007
    148
    0
    0
    Noord-Holland
    Heeft er iemand ervaring met een wippertje van de Blokker? Er staat er nu één in de folder en die is best goedkoop maar het moet natuurlijk ook goed zijn voor de kleine!
    Bedankt alvast voor de reacties.

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Mijn ouders hebben hem en ik ben er niet heel enthousiast over. het zitje is vrij plat, zit helemaal niet lekker veilig om de baby heen. Tevens zitten die banden waarmee je de kleine vastzet vrij hoog waardoor ik hem niet echt geschikt vond voor een hele kleine baby. Voordeel is wel dat hij van gladde stof is, makkelijk schoon te maken, maar daardoor zakt je kindje ook gauw opzij.

3. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Wij hadden hem gekocht om bij mijn zus te gebruiken (die 1 dag in de week oppast), nou ik kan hem je niet aanraden. Hij ziet er op het eerste gezicht goed uit, maar hij is absoluut niet stevig. De rugleuning is een paar keer achterovergeklapt met Alyssa erin, en de sluiting was ook vrij snel kapot. Verder vond ik het erg onhandig dat hij geen opstaande randen had, waardoor Alyssa er elke keer half uit hing.
    Zelf hadden we de wipstoel van Chicco, dat is een hele fijne wipstoel.

4. Sjarlottuh

Sjarlottuh Actief lid

20 jun 2007
    148
    0
    0
    Noord-Holland
    Oké dank je wel voor jullie antwoorden ik ga hem niet kopen :)

groetjes Charlotte

5. chantilly

chantilly Actief lid

7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    Mijn ouders hebben uhm ook en ik ben ook niet enthousiast....
    Zelfde reacties hierboven.

6. Gerda1977

Gerda1977 Actief lid

5 dec 2006
    125
    0
    0
    Groningen
    Ben het met de bovenstaande schrijfsters eens, mijn ouders hebben hem ook.

7. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wij hebben een wipstoeltje gekregen van vrienden, die was van flink gladde stof. echt een afrader! je kindje zakt steeds scheef enzo... dus op je zoektocht naar een goed wipstoeltje, bij deze de tip om er niet een te kopen van gladde stof

Deel Deze Pagina