Welke vinden jullie positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Amoura, Sep 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amoura

Amoura Actief lid

May 24, 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Dag lieve dames!

Kunnen jullie me helpen? Welk van onderstaande testen is nou echt positief, en wanneer zou ik dan mijn ei hebben? Kom er maar niet uit, heb overigens nog niet echt iets gevoeld.

Attached Files:

2. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

de tweede van rechts denk ik

3. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Maar ik ben geen ster in ovu testen

4. Amoura

Amoura Actief lid

May 24, 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Nog een...

Attached Files:

5. Amoura

Amoura Actief lid

May 24, 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Ja naar mijn idee ook. Alleen is het dus zo dat je vanaf de eerste LH-stijging moet rekenen (en dan 24 tot 48 erna je ei), dus vraag ik me af of dat de 2e van rechts is, of daarvoor al.

6. Amoura

Amoura Actief lid

May 24, 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Iemand?

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Die van 14-9 is zeker weten positief!

8. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

De test van de 14de. ;)

De dag ervoor begon het lh al te verhogen, maar positief is hij op de 14de. Knalpositief op de 15de.

Bij mij betekende dat mijn ei 2 dagen na de posi (jouw 14de) en 1 dag na de knal sprong. Ik tempte toen ik zwanger wilde worden van mijn jongste, vandaar dat ik dat weet, maar elke vrouw is weer anders natuurlijk. ;)

Ik zeg: Heel veel plezier vanavond en de komende dagen. ;)

9. Amoura

Amoura Actief lid

May 24, 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Oh kijk dat geeft me weer wat hoop :D was al bijna bang dat het te laat was. Mn man is vandaag pas terug uit het buitenland dus dat komt wel goed uit. Als ik het goed begrijp kan ik dus beginnen met rekenen vanaf gister, de 14e, en is er nog een kans als we vandaag beginnen met klussen :cool:

10. meidenmama76

Ja, en het positieve is dat de 24-48 uur echt niet altijd opgaat. Sommige meiden hebben pas 3-4-5 dagen na de positest een ei, dus vanavond en de komende dagen lekker van elkaar genieten! Ei is onderweg! :D

Ik hoop op een superronde en een positest over 2 weken.. ;)

Have fun! :p

11. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    14-9 is t donkerst , fijne avond ;)

12. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    14-9 inderdaad, kan dus goed dat je ei nog niet geprongen is. Dus: klus ze! :p

13. Amoura

Amoura Actief lid

May 24, 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Dat klussen is helemaal goed gekomen ;) alleen vandaag weer een negatieve test gehad, dus ben ergens toch bang dat ik mn ei gemist heb. Heb ook geen steken oid gevoeld.

14. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Heb je vandaag een zwangerschapstest gedaan? Als ik zo lees naar je onderschrift hierboven kan het inderdaad wel kloppen dat je nega getest hebt. Je kan toch pas over 10 dagen testen?

de 14e en 15e zien er indd wel pefect uit, je ovu testen.

Succes in ieder geval en hopen op een posi ronde deze maand

15. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Je ei zou toch neem ik aan elk moment kunnen springen of gesprongen zijn :). Je hoeft het ook niet altijd te voelen, zijn genoeg vrouwen die het niet voelen:D

TOI TOI TOI

16. Amoura

Amoura Actief lid

May 24, 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Ik bedoelde negatief getest met een ovulatietest :D en aangezien we alleen gisteravond (rondomd eisprong) geklust hebben ben ik bang dat ik mn ei gemist heb.. :(

17. meidenmama76

De ovutest geeft alleen aan dat er een lh-piek is gevonden en heeft verder niks met het moment van de eisprong te maken. ;)

De lh-piek zet de eisprong in werking. ;) Ik testte ook al negatief op de dag dat ik hem voelde springen en de dag voor mijn tempstijging. ;)

No worries, je hebt deze maand een goede kans op een vruchtbare ontmoeting tussen ei en zaadje. :D

18. Amoura

Amoura Actief lid

May 24, 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Thnx Ashiki, je geeft me weer wat hoop :D we hebben gemeenschap gehad op de 10e en op de 15e. Als mn ei nou op de 13e of 14e was, is er weinig kans lijkt me.. sperma overleeft toch max 72 uur? Nouja... we wachten af.

19. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Volgens mij kan sperma tot 7 dagen leven hoor! Dan gaan ze in slaapstand in je eierstokken wachten las ik ergens. Maar wat al werd gezegd: je ei springt 12-48 uur ná je LH piek en bus positieve test. Meestal is je test dus al lichter op het moment dat ie springt omdat je LH na de piek minder wordt.. . Sommige hebben zelfs nog later de eisprong, dus denk dat het wel goed zit :)

20. Amoura

Amoura Actief lid

May 24, 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Ja maar dat zijn (helaas) toch echt uitzonderingen? Ik hoop het zo :( ben nu na een half jaar al langzaam een beetje de hoop aan het verliezen. Vooral nu ik met kleintjes werk is de drang naar een eigen zo erg toegenomen!

Wat ik me trouwens afvraag.. moet je beginnen met rekenen wanneer de LH piek op zn hoogst is? Dus als je een knaltest hebt (wat ik op de 14e had) springt je ei binnen 12-48 uur? Of daarvoor al?

Bedankt voor je reactie JoJo! :D

Share This Page