Ruzie

Discussie in 'De lounge' gestart door Lientje, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik moet even wat kwijt. Ik heb, ook al probeerde ik er normaal met haar over te praten, ruzie met een vriendin omdat ze lelijke roddels over mij en mijn man verspreidde. Ik baal er echt van. Twee jaar geleden hebben we echt slaande ruzie gehad en toen was het ineens van de een op de andere dag weer goed, dus ik wist dat dit een keer ging komen, maar echt ik voel me enorm kut. Ik weet dat dat juist is wat ze wil, maar ik kan er ook niets aan doen. Ik heb het contact met haar verbroken, maar ik kom haar zo vaak tegen. Haar kinderen zitten bij ons meisje op het KDV en ik heb geen zin om haar elke keer tegen het lijf te lopen. Wat zouden jullie hiermee doen?
     
  2. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    ik zou je kinderen naar een ander kdv brengen en je rug recht houden. als zij zo wil, moet jij de eer aan jezelf houden. wie denkt ze wel niet dat ze is!
    gauw afscheid van zo'n "vriendin" nemen!
     
  3. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nee je kinderen daar weg halen lijkt me niks.

    ik zou dat dus nooit doen,als zij zo graag moeilijk doet haalt ze maar lekker haar kinderen zelf daar weg.
     
  4. moes

    moes Fanatiek lid

    20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik zou dus nooit mijn kinderen van een kdv halen,
    voor zoiets!
    hoofd omhoog, rug recht en straal negeren!
     
  5. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    precies!
     
  6. babsie

    babsie Fanatiek lid

    10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ik zou haar juist vriendelijk begroeten als ik haar tegen kwam. Gewoon goeiedag en doorlopen. Dan hou je juist de eer aan jezelf..
     
  7. sim

    sim Niet meer actief

    ja babsie, dat is inderdaad een goeie, laat je niet kennen, ondanks dat je er thuis misschien ruzie om heb, laat je niet aan haar merken...
     
  8. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Niks goeiedag. Gewoon straal negeren.
    En je kinderen gewoon op het kdv laten.
     
  9. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ze kan sowieso niet naar een ander kdv, want er is er hier maar 1.
     
  10. Niet meer actief

    Ik zou haar negeren en gewoon doorlopen.
    Volledig negeren
     
  11. kira89skye

    19 aug 2007
    54
    0
    0
    bijna moeder
    Amsterdam
    pff jaa ruzzie is altijd stomvervelend

    ik had een week geleden nog een beste vriendin, we gingen al 2 jaar heel goed met elkaar om en vertelden elkaar alles. toen ik haar vertelde dat ik zwanger was was ze er ook echt voor me en wou ze me met vanalles helpen enz, heb zelfs nog leuke babydingentjes van haar gekregen.
    van de ene op de andere dag deed ze ineens heel raar, ik kreeg allemaal boze mailtjes, en verwijten over dingen die nooit waren gebeurt of waar ik niks mee te maken had. ze beweert dat ik een liegziekte heb en bla ... ik weet niet wat er met haar is gebeurt dat ze ineens zo doet. we hebben nieteens ruzzie gehad vooraf. ik heb ergens het gevoel dat ze zich door mij verwaarloosd voeld omdat ik ineens heel erg bezig ben met de baby en met mijn vriendje ( de vader van onze kleine ) en met dingen zoals een uitkering regelen enz.
    ik voel me er best wel rot door ... maar ik moet het gewoon laten gaan, als zij besluit zo te doen zonder enige duidelijke reden dan is dat haar probleem.
    zij verkloot de vriendschap, niet ik

    pfff zo dat is er ff uit

    xxx kira
     
  12. kira89skye

    19 aug 2007
    54
    0
    0
    bijna moeder
    Amsterdam
    je zou haar idd kunnen negeren en je niks van haar antrekken, maar je zou juist ook op een of andere manier kunnen laten merken hoe geweldig je leven loopt en hoe gelukkig je bent .... het zou haar echt doen koken van binnen.
    haar doel was om je ongelukkig en misschien wel bang te zien...
    laat haar merken dat je alles behalfe ongelukkig of bang bent

    good luck xxx kira :D :D
     
  13. nienke80

    nienke80 Actief lid

    23 mei 2007
    165
    0
    0
    Dat zijn altijd moelijke dingen maar als ze zulke lelijke dingen over je zegt zijn het geen vrienden en zou ik daar heel snel afscheid van nemen. Ik denk dat je dan beter af bent zonder ze. Je gaat dan misschien ff een moeilijke tijd door, maar tijd doet een hoop slijten, geloof mij maar.
    Sterkte
     
  14. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik denk dat het inderdaad het beste is om het te laten lopen, maar ja, t is zo jammer, onze mannen zijn ook vrienden en die zien elkaar op deze manier ook niet meer. Maar ja, ik heb het er in onze vriendengroep over gehad en iedereen zegt dat ik haar moet laten lullen en niet erop in moet gaan.
     

Deel Deze Pagina