Welke vis nu wel en welke niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 28 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in!

Geniet vanavond maar lekker van je tonijn....moet zeggen dat ik, zeker sinds ik zwanger ben, niet van die vis af kan blijven! Daarom vroeg ik me ook af hoe het zat met verse tonijnsteak....maar ja, dat zal dan vast niet mogen, is nog een beetje rauw van binnen dan natuurlijk......

zucht......als ik straks niet meer zwanger ben neem ik een broodje filet, ga ik in het resturant carpaccio en tonijnsteak eten, met een geweldige fles rosé, hahaha.....

Nee hoor, heb het er allemaal voor over!

2. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    hahaha nou mijn vriend mag na de bevalling lekker een paar broodjes filet american voor me regelen :)
    heb daar toch zo'n zin in al 33 wkn lang :)
    heb t er wel voor over hoor, ik zou niks durven eten wat niet mag,
    maar soms he .. ;)

3. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ik vind het ook zo belachelijk dat we net kleine kinderen worden, die zwangere mutsen. Ik heb overal zin in wat ik niet mag. Had ik anders nooit!

4. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik dus ook.. en alles wat nou juist zo gezond is dat smaakt me niet echt..
    dat werk ik dan met moeite naar binnen..
    hihi al die hormonen :) van mij had dat er niet bij gehoeven hoor,
    word soms gek van mezelf :)

5. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Hahaha, weet helemaal wat je bedoelt! Ik ga zelfs over mijn nek van tandpasta, kan niet gewoon mijn tanden poetsen, haha.....

Mijn bruine boterhammen met kaas smaken niet en nog, wat zou ik graag elke dag frietjes eten! Maar ja, nu in 14 weken 2 kilo zwaarder, wil wel een beetje op schema blijven.......

En hormonen! Ik heb al weken steeds ruzie met mijn baas. Gelukkig werkt ze hier over twee weken niet meer (logisch ook dat ik steeds ruzie heb, want ze MOET echt weg)..... Wat dan wel weer lekker is, is dat ze steeds roept dat het wel aan de hormonen zal liggen, dus daar maak ik dan wel weer een beetje misbruik van....

Nou ja, jij hoeft nog maar even, dus sterkte met die laatste weekjes!

Deel Deze Pagina