Omdat het me niet lukt om 2 keer per week vette vis te eten, wil ik visolie-capsules gaan gebruiken. Ik gebruik al zwangerschapsvitamines van het kruidvat en heb hier nogal een grote voorraad van omdat ik `t een keer in een aanbieding heb gekocht. Nu ben ik op zoek naar visolie-capsules/omega 3-capsules die ik naast deze zwangerschapsvitamines kan gebruiken. Ik heb zelf al gekeken op internet, maar nu valt me op dat je niet alle visoliecapsules tijdens zwangerschap of lactatie mag nemen. Die van het kruidvat zouden bijvoorbeeld ongeschikt zijn. Wie weet welke visolie/omega 3 capsules je mag gebruiken?
waarom niet de multivitamine van Davitamon waar al visolie in zit? 16,85 voor 2 maanden dus ook niet achterlijk duur. Haha lees nu pas verder dat was niet zo slim dan haha. Even de verloskundige bellen? Die zal het vast wel weten
Die gebruik ik ook! Enorm handig, alles zit erin! Het zijn alleen behoorlijke units en daar heb ik wat meer moeite mee..
Ik gebruikte die van Centrum Materna. Daar zitten strips met visolie capsules bij. Dus 30 tabletten vitaminepillen en 30 capsules omega 3 capsules. Ik vond ze best prijzig voor 30 dagen, 25
Dat vraag ik me ook af! Ik gebruik wel speciale multivitaminen maar daarnaast gewoon de omega 3 capsules van KV. Waar staat dan dat dat niet goed zou zijn?
Omdat sommige visolien uit vislever gewonnen worden en dat kan dan schadelijk zijn tijdens de zwangerschap... Ik slik "davitamon mama compleet met visolie" . Erg handig. Het is een alles in 1 capsule en zonder een vieze nasmaak