Op zoek naar: lekker recept gemarineerde drumsticks

Discussion in 'De lounge' started by E1982, Jul 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. E1982

E1982 Bekend lid

Feb 17, 2009
    971
    0
    0
    Wie o wie heeft een succesrecept voor drumsticks uit de oven?

Ik wil op mijn verjaardag een zomers buffetje serveren met couscoussalade, aardappels in de schil salade, lekkere groene salade, maiskolven en fruit van de barbecue, spiesjes met merquezworstjes en olijven, brood met smeerseltjes en dus ook lekkere drumsticks uit de oven.

Heb je een receptje dat goed bij de rest van de gerechten zou passen? Ik hoor het graag!

2. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

Jul 28, 2009
    793
    0
    0
    ik lees mee ben.de standaard kipkruiden namelijk.wel zat

3. timafem

timafem Actief lid

Mar 14, 2013
    164
    0
    16
    Cola kip!! Klinkt smerig, is ernstig lekker :D
    Coca-Cola-kip « Koken met nrc.next
    Smakelijk!

Edit: reden dat je geen cola-light moet gebruiken is dat je de zoetstoffen erin niet kunt verwarmen.

4. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    kruiden met Bijv;

-paprikapoeder, knoflookpoeder, veel peper en zout en btj kerrie

-peper, komijnpoeder, korianderpoeder, knoflookpoeder..bakken..daarna wat maggi+ suiker ( geweldig lekker)

-zout en peper, komijnpoeder, korianderpoeder, knoflookpoeder, eventueel chillipoeder na het bakken afmaken met ketjapmanis
    (paprikapoeder kan er ook bij)

(als je heel makkelijk wilt, is zo'n zakje kip pikant of kip paprika en daarna ketjapmanis ook lekker, maarja wel erg makkelijk :p)

5. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik marineer kip altijd zelf, en het lekkerste vind ik toch marineren met ketjap manis, ketjap asin, de vijf chinese kruiden poeder, aromat, kip kruiden en chilisaus.

Wil je het een beetje pittig hebben, dan ook met sambal. En dit dan een nacht in de koelkast laten intrekken.

Share This Page