zwangerschapsischias?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marloes31, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes31

marloes31 Lid

22 aug 2008
    11
    0
    0
    assen
    Hey meiden

Ff een vraagje
    Ik ben momenteel ruim 27 weken zwanger en het ging goed dwz ik kon van alles doen en was vol energie. Nu had ik bij mijn vorige zwangerschap last van de bekken en had het idee dat ik dat nu ook weer wat kreeg. Maar sinds 4 dagen heb ik hevig pijn in mijn linkerbeen van `s morgens vroeg tot `s avonds laat. Pijn in bil wat uitstraalt in linker been en dan kan ik geen stap verzetten. Bij mijn andere been heb ik geen last dus dan kan ik me gelukkig nog iets vooruit krijgen. Ik heb gewoon de tranen in de ogen. Ik dacht dus zelf aan zwangerschapsischias maar ik heb totaal geen rugklachten kan dat?

Hebben jullie enig idee?

Groetjes Marloes

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hoi,

Helaas kan het wel. Ik had het bij mijn vorige zwangerschap vanaf 20 weken, zoveel pijn in m'n bil dat ik niet lang kon zitten etc.
    En nu heb ik het sinds afgelopen week alweer... :(

Volgens mijn VK is er niets aan te doen, een echt zwangerschapskwaaltje dat dus na de geboorte vanzelf weer over is/gaat. Dat was bij m'n vorige zwangerschap ook zo. Maar ja, ik moet nog zo lang.. :(

Sterkte ermee! En toch maar even bij een fysio oid checken hoor, ga ik ook doen.

3. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    He marloes31 ik heb het op dit moment in beide benen.
    En heb helaas wel last van mijn rug erbij.
    Moest daardoor ook gedwongen eerder stoppen met werken.
    Ik raad je echt aan naar een fysio te gaan het neemt de pijn niet weg maar verlicht wel een stuk!

Sterkte.

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik had het in de vorige zwangerschap in mijn onderrug en het trok ook naar mijn been en kon me dan ook helemaal niet bewegen, het is gelukkig bij die ene x gebleven..

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Klinkt idd als Ischias en er is zeker wat aan te doen!
    Ik had het met 7 weken en ben meteen naar de manueel therapeut gegaan en was er in een paar behandelingen vanaf!
    Een goede fysio kan je er ook vanaf helpen; kan je naartoe zonder verwijzing!

Deel Deze Pagina