Hallo allemaal, Ben al een week ziek. Heb al een week verhoging en mijn hoofd knalt werkelijk uit elkaar. Zal wel een kou in mijn hoofd opgelopen hebben. Ik wil zo min mogelijk pijnstillers slikken, maar soms hou ik het echt niet uit. Weet iemand hoeveel ik er per dag mag nemen?
haha ok dan ik schrok al :S je mag er idd max 6 hebben het beste is dan 3x 2 per dag te nemen bv s' morgens, s' middags en s'avonds voor het slapen gaan.. Beterschap !
haha, ja zag iedereen al met uitroepteken zetten neeeee geen aspirine! Ok bedankt, paracetamol kan dus niet zoveel kwaad, bedankt!
Maakt het ook niet uit hoeveek mg het is? Ik heb v.w. de reuma alleen maar die van 500mg liggen maar durf ze niet te pakken omdat het misschien wel heel veel is?
Anders kan je nog altijd even je eigen huisarts bellen... Voor de hoeveelheid...Die weet ook je medische achtergrond enz
ik mocht er 6 tot 8 stuks van de huisarts en v.k (dit was bij mijn eerste zwangerschap i.v.m verlies vader) vraag anders even je huisarts erna
de spoedarts heeft me gister avond gezegt maximaal 3 paracetamol per dag dus daar ga ik in iedergeval niet over heen. te veel veroorzaakt lever falen bij de kleine. (dan heb ik het wel over meer dan 6 per dag, elke dag)
Ik heb door mij knie operatie in week 8/9 1,5 week paracetamol geslikt. 5 dagen 8 stuks per dag, daarna afgebouwd naar 6, 4, 2 en geen . Dit was allemaal in overleg met de gyn en artsen.
dit vroeg ik me ook al af wist wel dat ibruprofen niet goed is maar wat moet je dan he? ben wel blij dat je toch nog wat mag
Ja kan me voorstellen Wiebertje dat je blij bent dat je tenminste nog iets mag slikken, hier werkt het helaas niet, heb al 4 dagen hoofdpijn en bij mij helpt alleen ibuprofen Nou ja maar afwachten tot de hoofdpijn weg trekt en morgen ff HA bellen voor en andere oplossing..