Welke vitaminen slikt jouw man/vriend?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mammietammie, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ilo je zou je man een goede multi kunnen geven! Mijn arts raade voor mijn man gravitamon ( eigenlijk bedoeld voor zwangere vrouwen) aan! Omdat hier precies alles in zit wat je moet hebben en dus ook voor de man zei ze!

@charise HELLO chick *zwaait naar jouw*
    Wij hebben veelal hetzelfde maar dat wisten we al he? Laat die goede zwemmers maar komen hihi

2. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja? Kan je een man ook zwangerschapsvitaminen geven? Dat is handig, kan hij gewoon samen met mij een pilletje nemen :D

3. Luv u more 1982

8 okt 2012
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man slikt niks, ik neem foliumzuur.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Mijn man slikt geen vitaminen. Ik heb niet het idee da dit altijd nodig is, anders zouden ze dit wel standaard aanbevelen, net als bij foliumzuur voor vrouwen. Voor mensen in de mmm kan ik me voorstellen dat die (na onderzoek) een ander advies krijgen.

5. arabesk

arabesk Actief lid

12 mrt 2011
    202
    1
    0
    schoonmaak
    roeselare belgie
    vitamine c zink selenium zijn heel goed voor sperma. Ik heb mijn vriend dit laten nemen

6. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik Slik Zelf MAMAFIT van Davitamon met visolie en foliumzuur, mijn man is afgelopen maand begonnen met B-Daddy, Nord Pharma. Overigens wel een dure! Prijs was 34,95 euro.

7. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Daar heb ik ook naar staan kijken ja. Maar vanwege de prijs had ik zoiets van nou we kijken het nog maar even aan. Merkt hij al iets sterretje?

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @sterretje ik ben zelf ook gek op nord pharma! ik wilde het mijn man ook geven! maar al met al vond ik de selenum/zink van nord pharma net zo goed! aangezien hij daarnaast gravitamon voor zwangerschap slikt waar ECHT ALLES in zit... en dus nog mucuna pruriens en vitamine D voor beweeglijkheid! anders zou ik ook de Daddy aanbevelen! dus opzich wel een goede keuze van je :D

9. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bbibi wat is er dan beter aan de selenium/zink van PN ivm een gewoon huismerk?

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @mammietammie de opneembare vorm! je het organische en anorganscie vormen! dus een vorm die chemisch kunstmatig is (meeste merken van de kruidvat etos etc.) en dus vormen die direct door het lichaam geabosbeerd worden en beter gebruikt kunnen worden in het lichaam!
    de selenium van PN is dus zon goede vorm! dus voor een man erg nuttig om te gebruiken!! :)

Deel Deze Pagina