Geen zere borsten meer

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Staypositive, 26 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Staypositive

Staypositive Actief lid

12 aug 2015
    117
    5
    18
    Utecht
    Hoi,

Ik ben 5 weken en ik heb van de ene op de andere dag geen zere borsten meer. De vorige keer dat ik dit had, kreeg ik een miskraam.... Ik ben zo bang! Zijn er meer dames die hier last van hebben en geen miskraam hebben gekregen. Ik weet even niet waar ik het zoeken moet! Alle advies is welkom!

2. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij hebben weken lang pijn gedaan en sinds een paar weken niet meer. Ze zijn nog wel groot en gevoelige tepels. Maar alles is nog in orde hoor! Hoeft helemaal niks te zeggen.

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik heb ook wel eens gehad dat de pijn weg ging en ik daarna een miskraam kreeg, maar deze zwangerschap was de pijn ook wel eens spontaan verdwenen en daarna kwam het weer terug. Maar heb ook miskramen gehad terwijl ik hele zere borsten had.

Het zegt dus helemaal niets! Maar snap je ongerustheid helemaal.

4. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Bij mij komt en gaan de borsten.
    Ik herken het wel,toen het hier mis ging was het gehele zwangergevoel weg,niet alleen de borsten.
    Maar het zegt niet zoveel je borsten,misschien doen ze vandaag gewoon weer pijn meid.

5. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Hier komt het gaat het ook de ene dag doen ze zeer en de andere dag niet meer. Is niks ergs hoor maar snap je bezorgdheid

6. aninaja

aninaja Niet meer actief

Ik snap je bezorgdheid, maar ik heb tot nu toe geen pijnlijke borsten gehad..

7. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    166
    63
    Klachten zeggen niks....ik had helemaal geen klachten in het begin bij deze zwangetschap. Terwijl ik bij mijn mk volop misselijk was. Nu nog steeds komen en gaan de klachten.

8. Joellerosalie88

20 okt 2015
    24
    0
    1
    Je kan ook nog een test doen, want als er een miskraam aan zit te komen dan wordt de HCG waarde ook minder. Hou nog hoop zolang je geen bloed ziet! bij mij deden ze het weekend minder zeer en nu weer wel pijnlijk.

9. Staypositive

Staypositive Actief lid

12 aug 2015
    117
    5
    18
    Utecht
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik probeer m'n hoofd koel te houden... Moet zeggen dat dat best lastig is! Maar het is wel enigszins geruststellend! Dank jullie wel! :)

Joellerosalie, ik heb gisteren weer een test van de kruidvat gedaan maar die was nog steeds dik positief. Hoelang duurt het voordat de HCG waarde omlaag schiet? Weet iemand dat?

Deel Deze Pagina