Kan dit??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pinky, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde
    Hoi Hoi!!

Ik heb 8 augustus mijn ei gevoeld en die was ook vrij heftig.
    ik heb een cyclus van 26 dagen.
    Nu heb ik vanmiddag 3 kleine rozig/roestig rood vegen gehad op mijn wc papiertje dus ik dacht ach nee he daar komen ze weer!
    Toen maar een tampon ingedaan en er was niks te zien op de tampon!:(
    Daarna weer een tampon ingedaan en even wat langer ingehouden maar ook gewoon niks te zien!

Zou dit een innestelingsbloedinkje kunnen zijn? heb dit bij mijn eerste zwangerschap niet gehad dus zou het echt niet weten.

ze zeggen dat het eitje zich 10-11 dagen na je eisprong gaat innnestelen dus zou het kunnen toch?????

Verder ook geen bloedverlies meer gehad en ook niet nog een keer met afvegen.

Wie ow wie kan mij helpen en is hier bekend mee 2 a 3 dagen voor NOD???

Liefs!!!!:)

2. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Ik dacht altijd dat het innestelen kon tussen de 7 en 10 dagen?? Weet ik ook niet helemaal zeker hoor :).

Maar waarom doe je geen test, dan weet je het zeker toch.

3. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde

heb ik vannochtend al gedaan maar was negatief helaas maar daarna kreeg ik dus dit bij het afvegen.
    dus als dit een innesteling is dan kan het nu ook nog niet positief zijn denk ik dan.
    mijn temp is ook vrij hoog vanmiddag 37.8 en nu net weer getempt en 37.3 gisteren ook 37.3 en die dagen daarvoor steeds 37.6.

misschien is het ook wel eerder ingenesteld hoor (als het zo is) en dat het misschien nu wel verder nesteld en ik daardoor een bloeding krijg? je hoort ook vaak genoeg dat vrouwen die al zwanger zijn nog een kleine bloeding krijgen met 5 of 6 weken en dit ook innestelingsbloed schijnt te zijn volgens de Gyn of verloskundige.

Vindt het maar vreemd voel verder ook niks! wel wat vreemde steekjes onderin mn buik links net naaldenprikjes maar geen ongi gevoel ofzo en het was ook niet rood bloed zoals bij een ongi maar meer roestig roze ik weet niet hoe ik dit moet beschrijven haha

Mijn vriendin heeft dit ook gehad 2 dagen voor haar menstruatie en was ook zwanger en mijn moeder heeft bij al haar zwangerschappen ook gebloed zei ze ook 2 dagen voor haar ongi en op haar ongi ook een beetje maar was niet rood bloed maar meer bruin/roze.
    Dus het zou kunnen denk ik dan maar:)

Liefs:D

4. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Temp je ook in de ochtend dan? Dat is het beste, volgens mij kan je uit 's middags tempen niet echt veel info halen, 's morgens in bed, voordat je iets doet gaam tempen :)

Wel spannend voor je, voor de rest kan ik je niet echt helpen, heb er geen ervaring mee :)

5. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde
    ja steeds in de ochtend en die was 37.3 en vanmiddag dus 37.8 en gisterochtend 37.3.
    en die ochtend daarvoor 37.6.
    normaal heb ik 36.9 of 37 rond.
    en als je ongi moet worden moet het toch kelderen?

dus ik dacht ik heb bloed:( verloren laat ik eens tempen hihi en toen was hij dus 37.8.

liefs

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Je temp van in de middag zegt helemaal niets sorry. Hopelijk betekent dat roze/bruine afscheiding voor jou iets positiefs, voor mij heeft het tot nu toe alleen maar slecht nieuws gebracht. Ik duim voor je.

7. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde

Ik hoop het ook! heb nu helemaal niks meer! gewoon weer witte vloed.
    Wel heb ik steken in mn liezen en bovenbenen maja we zien wel!
    Als het zo zou zijn is het wel heel anders als bij mn eerste! toen heb ik helemaal niks gemerkt allleen ongi gevoel dus dacht dat ik mijn duivels zou krijgen maar was zwanger:)
    En het was ook niet echt afscheiding maar gewoon 3 veegjes roze/bruin op mn wc papiertjes ook niet met slijm ofzo.

nou we wachten af! spannend is het wel;)

8. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hoi Pinky,
    Ik wil je niet ontmoedigen, incl mezelf..., ik heb nl vandaag precies hetzelfde..., heb ook de 8e mijn ei gehad, en vanmorgen ook ineens bruin/rozige afscheiding.., daarna niks meer, maar bij mij is het denk ik echt een voorbode voor mijn ongi.., mijn LF-periode is soms wel precies 14dagen.., maar ook weleens 12.., maar wie weet is het bij jouw wel positief!!!
    Ik heb in ieder geval weer een baaldag door de aangekondigde duivels..., op naar ronde 7!!
    Succes hé meis!!

30-43-32-42-31-30 nu ronde 7

9. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik heb even naar je handtekening zitten kijken. Je hebt ook rondes van 24 dagen gehad dan zou het niet veel goeds betekenen ik denk dat ik alleen maar kunt afwachten en hopen.

10. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde
    hooiii

Ik zal inderdaad even moeten afwachten!
    Ik heb tot nu toe niks meer gezien en heb ook geen buikpijn ofzo.
    ik heb als ik ongi moet worden nooit van te voren bruinverlies ofzo dus daarom is dit vreemd voor mij ik wordt meestal gewoon op de dag zelf ergens in de middag ongesteld. vorige cyclus zelfs tegen 23:00 savonds en dan heb ik meestal ook pas krampen en echt ongi gevoel pff.
    Ja ik heb idd 2 cyclussen gehad van 24 dagen maar dan had ik vandaag de duivels moeten hebben zit nu op dag 25. Ik denk ook dat die cyclussen kwamen van het net stoppen met de pil.
    Nou ik wacht rustig af! en mocht het niet zo zijn gaan we vrolijk door naar de volgende ronde:)

Fijn weekend alvast!!! ;)

11. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde
    heb net even mijn agenda erbij gehaald en ik heb de eerste ronde zonder pil 24 dagen gehad en daarna 2 keer 26 dagen dus heb het even aangepast hihi
    Ik dacht ook al dat dit niet helemaal klopte!;)
    dus ga deze maand ook gewoon weer van 26 dagen uit maar als ik 8 augustus mn ei heb gehad en 14 dagen later is inderdaad zondag:)

Heb gelukkig de vorige keer dat ik zwanger wou worden ook geen problemen gehad met mn cyclussen en was toch vanaf mn 13e al aan de pil en was in ronde 5 zwanger dus ook vrij vlot.
    Nu zien we wel wanneer we een 2e mogen verwachten hopelijk gaat het net zo snel maar mocht het langer duren dan zien we dat ook wel weer.

nou ik ga mijn bedje maar eens opzoeken!! doeidoei!!!;)

12. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde
    Hier helaas de duivels weer op bezoek!
    wel weer mooi 26 dagen cyclus dus dat is fijn.
    op naar de volgende ronde!!!:)

13. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hoi Pinky,
    Balen meis.., op naar de volgende ronde dus..,!!

Hier ook doorgezet in een gewone ongi..., nou ja op naar ronde 7.., en dan hoop ik maar dat ronde 7 voor ons geluk mag brengen!!
    XXX

Deel Deze Pagina