innesteling of toch menstruatie??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavanmimi, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Goedemorgen dames,

Hier weer een onzekere mama. We zitten nu in onze 3e ronde en ik dacht gisteren gewoon ongesteld geworden te zijn. We hebben wel in de goede periode geklust dus helaas op naar de volgende ronde.
    Sinds vanmorgen twijfel ik. Ik ben ontzettend misselijk vandaag ( zelfs van de geur bij de bakker ga ik over mijn nek) en ik heb ook veel steekjes/jeukend gevoel in mijn borsten. Ik weet dat de enige manier om erachter te komen is om te testen, en ik heb ook nog wel een test liggen maar ergens zegt mijn gevoel dat het toch niet kan... Kan dit nog een innestelingsbloeding zijn (is nog niet zo hevig)? Ik twijfel namelijk erg......

Groetjes
    een grote twijfelaar.......

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hi mamavanmimi,

Ook hier dezelfde vraag.

Gister ongesteld moeten worden en ik dacht ook dat ik het werd verloor wat bloed.. Dus tampon in... paar uur later haal ik hem er uit voor een nieuwe alles weg...

En zo gaat het vandaag ook weer verder... Het zet niet door bij mij :(

3. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hallo Jeem en mamavanmimi,

Eigenlijk kunnen jullie ook maar 2 dingen doen. Of testen, of afwachten of de menstruatie als nog door zet. Zolang je niet test en de menstruatie niet doorzet, blijf je in onzekerheid denk ik:(
    Ik dacht trouwens altijd dat de innesteling al een paar dagen na de ovulatie is als je een bevruchting hebt.
    Heel veel succes meiden en ik duim voor jullie!!:)

4. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde
    Ik heb ook hetzelfde!!!

vanmiddag 3 veegjes roze/bruin en ook tampon ingedaan want dacht ook ow zijn ze er nu al weer haha
    maar op de tampon ook nada noppes niks!
    ook niks weer verloren en gewoon weer witverlies!
    ik heb wel eens gehoord van een late innesteling!
    misschien is het al wel ingenesteld maar je kan nog steeds een beetje oud bloed verliezen ook als je zwanger bent lees je dit vaak.
    Mijn huisarts zei dat na de bevruchtig het ongeveer 10-12 dagen later het eitje gaat innestelen.
    Sommige vrouwen zien het als menstruatie maar bleek innestelbloed te zijn dus het kan nog alle kanten op!
    Kijk ook maar eens op internet dan kun je dit ook vinden.

mijn vriendin heeft dit ook gehad 1 dag voor NOD en mijn moeder heeft zelfs op de dag van NOD een beetje bruin/rood verlies gehad bij alle 4 de kinderen.

Ieder lichaam is weer anders! ik had bij mijn eerste zwangerschap helemaal geen innesteling gevoeld en geen bloed ofzo.

De 1 bloed een week van te voren de ander op de dag NOD en de andere 3 dagen voor NOD beetje bloed je kan er gewoon geen peil op trekken haha

Wacht nog even een dagje en anders gewoon testen!!:)

Ik ga als ik zondag nog niet ongi ben maandagochtend testen of dinsdagochtend.

Liefs!!!

5. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Bij mijn zwangerschap van mijn zoontje dacht ik ook ongi te zijn geworden maar het zetten niet door...Ik heb toen een test gedaan en was dus zwanger....Het was niet veel bloed maar wel genoeg om te denken ongi te zijn geworden....

6. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde
    hier de duivels weer!

Op naar de volgende ronde:)

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hoi meiden,

ik heb ook zo'n rare ongi.
    heb al een test gedaan, maar niet zwanger.
    toch vreemd dat ik misselijk ben en pijnlijke tepels en kan nog wel even doorgaan.. haha

nou zal wel nieuwe kwaaltjes zijn van de ongesteldheid.

was hier iemand wel zwanger en tijdens het bloedden negistief teste?

Deel Deze Pagina