Miskraam

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Kusjerox, 20 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kusjerox

    Kusjerox Lid

    20 jul 2018
    7
    0
    1
    Vrouw
    hallo lieve mensen

    Hopelijk kunnen jullie helpen.

    Ik heb 26 april een zwangerschaps test gedaan, daar kreeg ik lichte streepjes te zien. In de tussen tijd tot nu ook een test bij de dokter gedaan die was negatief. Vandaar dat ik niet dacht dat ik zwanger was. Maar toch werd ik niet ongesteld.. nu heb ik sinds zondag een hele rare buikpijn en kwam er zondag Een heel groot soort brok zegmaar uit me vagina met veel bloed ik durfde niet eens te kijken omdat ik het ergste al verwachtte. Ik herkende deze buikpijn van een eerdere miskraam en weet eigelijk wel vrij Zeker dat dit een miskraam is.. vandaag is de test ook positief. Ik voel me super naar dr over en vraag me af hoelang deze testen nog positief kunnen Blijven? Minimale tijd en maximale tijd? Ik weet dat jet licht aan hoeveel hormonen je in je lichaam heb maar wat is het ongeveer? Ik voel me al super ellendig aangezien mijn relatie deze week is beëindigt. Moet ik het hem ook vertellen?


    Liefs Rox
     
  2. Adrienne

    Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

    9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
     
  3. Adrienne

    Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

    9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    UOTE="Adrienne, post: 21676912, member: 39064"][/QUOTE]

    Hoi hoi,

    Wat ontzettend naar voor je! En dan ook nog je relatie geëindigd. Voor de medische vragen denk ik dat je beter een verloskundigepraktijk kunt bellen in de buurt van waar je woont. Die kunnen je vast meer vertellen. Of je het moet vertellen tegen je ex? Dat ligt misschien aan de manier waarop het fout gegaan is, en hoe jullie nu met elkaar omgaan. Er is eigenlijk moeilijk om advies te geven hierin, omdat het zo persoonlijk is. Toevallig zelf mee gemaakt in mijn omgeving. Die gingen goed uit elkaar en hij heeft haar goed gesteund. Maar als je met ruzie uit elkaar gaat, lijkt het me dat je het niet wil vertellen. Volg je gevoel!

    Groetjes en veel sterkte
     

Deel Deze Pagina